Marten D
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Bara det inte blir kattastrof, sa hunden.Kattapulter?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bara det inte blir kattastrof, sa hunden.Kattapulter?
Dinosauriernas fattigår - Krita.
Åååh där detdär ska jag komma ihåg AAAAHAAAH
Samma som en av de tidigare chefsekonomerna på en storbank som brukade uttala sig i tv. Hon hette Winsth i efternamn.TV4 har kallat in en expert för att kommentera sprängningarna i Farsta:
Visa bilaga 749220
TV4 har kallat in en expert för att kommentera sprängningarna i Farsta:
Eller meteorologen Lisa Frost.Samma som en av de tidigare chefsekonomerna på en storbank som brukade uttala sig i tv. Hon hette Winsth i efternamn.
Måste vara tagetRobert Tennisberg.
Kanske släpper han vind i farten (pun intended)Finns en spelare i Sheffield Wednesday som heter Windass.
Undrar om han är snabb som vinden?
Bara för urin-evånare- Men Pelle varför kissar du klockbutikens entrédörr?
- Det står ju ur in.
Har slutat måla klockor, jag lackar bara ur...- Men Pelle varför kissar du på klockbutikens entrédörr?
- Det står ju ur in.
SVT har kallat in en expert från Tullverket för att kommentera insmugglingen av granater till SverigeTV4 har kallat in en expert för att kommentera sprängningarna i Farsta:
Visa bilaga 749220
På vilket annat sätt kan de smugglas in i landet?SVT har kallat in en expert från Tullverket för att kommentera insmugglingen av granater till Sverige
Visa bilaga 750033
Vilket påminner mig och det otursladdade uttrycket: Backflyt.På vilket annat sätt kan de smugglas in i landet?
Avd: Backa bakåt.
- Men Pelle varför kissar du på klockbutikens entrédörr?
- Det står ju ur in.
Hade funkat om det inte vore för att de var anal-fabeter.Bara för urin-evånare
Verklig händelse hos mig ikväll:
Jag lagade thai-mat ikväll och det är rester över, så maten som nu är förberedd för imorgon är så att säga thaimad och klar.![]()
Granath står för en bomb.SVT har kallat in en expert från Tullverket för att kommentera insmugglingen av granater till Sverige
Visa bilaga 750033

Kul skämth!Granath står för en bomb.
Visa bilaga 750137
Jag ser inte vitsen med att låta Anna-Karins husdjur uttala sig.
Var det inte en som sa att det är sexigt att betala Skatt? Isåfall får ju det nu en helt Anna innebörd.
Jag tror hon sa tufft?Var det inte en som sa att det är sexigt att betala Skatt? Isåfall får ju det nu en helt Anna innebörd.
Ja, hur man tolkar deg är upp till betraktaren.Var det inte en som sa att det är sexigt att betala Skatt? Isåfall får ju det nu en helt Anna innebörd.
HäftigtJag tror hon sa tufft?
Lidl har liknande ”besk läsk” på småflaskor ibland på sina italienska veckor för en spottstyver. Funkar även bra för att smaksätta neutral tonic.Tjena!
Grymt bra namn och riktigt god dricka