Blockettråden 2
Färdigkrockad…..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Färdigkrockad…..
Vad har hänt, ingen frigång mellan däck och diagonalrör, att smörja det där härket lär inte hjälpa.....
Vad har hänt, ingen frigång mellan däck och diagonalrör, att smörja det där härket lär inte hjälpa.....
Är det jag som är dum eller är gaffeln krockad/böjd.
Är det jag som är dum eller är gaffeln krockad/böjd.
Kort hjulbas, som en klassisk racerNu är det ju mycket annat som är fel och värre, men det här "Styret är lite seg men går lätt att smörja upp". Jaha, varför har du inte smörjt upp det själv då, bozo.
Hoppas ingen stackare går på det.
Och klassisk racer...
Kostar ju 1592 inkl frakt för hela verktyg på Volvo Amazon.I kategorin ”Äta kakan och ha den kvar” vill jag nominera den här annonsen.
Jag förstår att jag kanske inte är representativ för gemene man, men jag blir inte så köpsugen av att betala 1300:- för nåt som någon fått gratis på grund av reklamation.
Visa bilaga 750555
I kategorin ”Äta kakan och ha den kvar” vill jag nominera den här annonsen.
Jag förstår att jag kanske inte är representativ för gemene man, men jag blir inte så köpsugen av att betala 1300:- för nåt som någon fått gratis på grund av reklamation.
Visa bilaga 750555
Halva priset kanske kan vara ok i det läget?Kostar ju 1592 inkl frakt för hela verktyg på Volvo Amazon.
”Säljes då jag fick ett nytt av bikable”. Är ingen fras jag skulle använt mig av, du ger en eventuell köpare slagläge att pruta vilket fall.Lugna er priset kommer sänkas
Det är medvetet satt högt pris nu i början.
Vad skulle vara ett rimligt pris enligt er?
Min tanke var att lägga mig på 1000kr just för att man kan köpa en ny 5mm för 200kr.
Har du inga kompisar att ge bort det till? Känns lite snålt...Lugna er priset kommer sänkas
Min tanke var att lägga mig på 1000kr just för att man kan köpa en ny 5mm för 200kr.
Om du tänker på det viset så köp en 5mm för 200 spänn och sälj det "komplett" istället. Nu är det ju en tydlig reklamation du har fått behålla som goodwill.Lugna er priset kommer sänkas
Att presentera det som en överbliven reklamation är givetvis ärligt. Att prissätta det strax under nypris framstår som girigt.Om du tänker på det viset så köp en 5mm för 200 spänn och sälj det "komplett" istället. Nu är det ju en tydlig reklamation du har fått behålla som goodwill.
Om du kommer få 1000 för det komplett? ja kanske.
Optimistiskt kanske??
Eller missar jag något?
![]()
Säljes: Specialized Tarmac SL8 Pro Di2 storlek 54
Kollar intresset för att köpa min vackra Specialized Tarmac SL8 Pro Di2, storlek 54. Pro är mellanklashappyride.se
![]()
TARMAC SL8 PRO UDI2
Inget är snabbare än nya Tarmac SL8, tack vare en kombination av aerodynamik, låg vikt och kvalitet på körupplevelse som man tidigare trott var omöjlig. Efter åtta generationer och 20 års utvecklande är den mer än den snabbaste Tarmac-modellen någonsin – det är världens snabbaste racercykel. Fråg...www.scsstockholm.se
Såna där får man ont i röven av...dagens entreprenör
Visa bilaga 750665
Visa bilaga 750666
dessutom den äldre arguably sämre versionen av elita one utan det mer avancerade fästet.
Intressekoll = säljer om man får orimligt bra betalt.Optimistiskt kanske??
Eller missar jag något?
![]()
Kollar intresset för att köpa min vackra Specialized Tarmac SL8 Pro Di2, storlek 54. Pro är mellanklashappyride.se
![]()
TARMAC SL8 PRO UDI2
Inget är snabbare än nya Tarmac SL8, tack vare en kombination av aerodynamik, låg vikt och kvalitet på körupplevelse som man tidigare trott var omöjlig. Efter åtta generationer och 20 års utvecklande är den mer än den snabbaste Tarmac-modellen någonsin – det är världens snabbaste racercykel. Fråg...www.scsstockholm.se
Det finns en 54cm SL8, med DuraAce på Concept Store i Sickla för 82 000 SEK, vill minnas att den även har garanti.Optimistiskt kanske??
Eller missar jag något?
![]()
![]()
TARMAC SL8 PRO UDI2
Jag citerar gladeligen mig själv.Och vad är det här: "Hör av dig vid intresse! ?"?
Herrmodell. Damer göra sig icke besvär. Kanske.Uppenbarligen har jag missat något kring en framväxande (?) skrivspråkskultur på k&s.
Är den inte lite kort? Den syns ju knappt.Sadelstolpen? Är det ingen som sett styrstammen?
Vad är så speciellt med S-Works skruvar att någon vill har precis den? De kan väl inte har S-Works loggor för att det inte finns utrymme (en Specialized logga skulle dock kanske passa).
Visa bilaga 750907
Vad är så speciellt med S-Works skruvar att någon vill har precis den? De kan väl inte har S-Works loggor för att det inte finns utrymme (en Specialized logga skulle dock kanske passa).
Visa bilaga 750907
Tänk vilket premium-värde den där bär med sig.
Tänk vilket premium värde den där bär med sig.