Manurhin2
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
Håller du på AIK nu ocksåJa, vad kul det är när det är fiasko för AIK!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Håller du på AIK nu ocksåJa, vad kul det är när det är fiasko för AIK!
Det vet du!Håller du på AIK nu också![]()
Det vet du!
Det enda, äkta, riktiga AIK.
Att få stryk i serien?Skönt att slippa den där cupen...Så man kan ladda för det viktiga istället.![]()
Hur menar du?Bajen! Vilket skämt...![]()
Det var nära att Stockholms FC fick kalla sig "Stockholms Stolthet", men Bajen får bära den fanan.Hur var det nu. Vilket lag från människobyn gick vidare?
Va?Det var nära att Stockholms FC fick kalla sig "Stockholms Stolthet", men Bajen får bära den fanan.
Nåja, hejda sig nu va?Jag![]()
![]()
Göteborg!! Heja Änglarna!
Ja, vi kan väl nöja oss med att tacka för att de valde gårdagen till dagen då de gjorde årets match.Nåja, hejda sig nu va?
Lätt att vinna när hela planen är straffområde...Malmö lätt vidare till semi i cupen. Ses där IFK Ica.
Svagt spel av Malmö, men det räcker ju.Malmö lätt vidare till semi i cupen. Ses där IFK Ica.
Passa på att njuta.Ute ur cupen, dåliga resultat i träningsmatcherna, dåligt spel, och alla ska avgå...
Det är precis som vanligt i AIK!![]()
Vi är etta!Passa på att njuta.
Visa bilaga 757513
Med Hein i startelvan finns alltid goda möjligheter till förlust. Till och med mot lag som saknar all kunskap att vinna fotbollsmatcher.Avskeda dansken, det här är väl ungefär som att förlora mot Gibraltar eller Malta, det finns gränser kan jag tycka.
Visa bilaga 758499
![]()
Svenska ilskan: ”Det här ska inte få ske”
Fiasko för Sverige. Det blev förlust mot Luxemburg – för första gången någonsin. – Vi ska klara av det här med de spelarna vi har, inget snack om saken, säger Samuel Dahl till Expressen.www.expressen.se
Inte så konstigt, inga bajare i laget.Med Hein i startelvan finns alltid goda möjligheter till förlust. Till och med mot lag som saknar all kunskap att vinna fotbollsmatcher.
Med det där matchstället dessutom...![]()
Prisa gud....Inte så konstigt, inga bajare i laget.
Ja, det är ju bra att man markerar mot storbusarna...i Halmstad...Fan vad bra! Tänk om fler kunde följa hans exempel, då skulle det nog bli fart på klubbarna!
![]()
Miljardärens drag – pausar nu allt stöd
Mångmiljardären Carl Bennet pausar all sponsring till Halmstads BK. Anledningen? Klubbens otillräckliga arbete mot pyroteknik.www.expressen.se
Precis som vanligt i min klubb...Inget direkt upprörande mao!Verkar råda harmoni i Solna så här inför seriepremiären
![]()
AIK sparkar sportchef Thomas Berntsen
AIK sparkar sportchef Thomas Berntsen, vilket Sportbladet kunde avslöja under fredagen. Klubben motiverar beslutet med att man ”behöver ta en annan riktning”. –www.aftonbladet.se
mmm, GAIS borta på måndag!Bra, bråka o var osams fram tom måndag kväll![]()
Jag kan nästan garantera en GAISseger...Vi är alltid skitdåliga på våren...Se'n piggnar vi till på hösten istället!Jupps, å då får ni gärna vara ur balans![]()