Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aah. Trodde det var en tournedo.Tjena!
Ingen semla idag heller, men åt nån lustig sak på lunchen som såg ut som en semla men smakade vanilj.
Sen när jag kom hem så åt jag en blåbärsburgare.
Visa bilaga 754656
Hädelse.![]()
Här är macken som sålt semlor sedan jul: ”När tomten kommer – då kommer semlorna”
Följ med in till macken i Härnösand som gör semlor i många olika smaker – och till bageriet i närheten som håller hårt på traditionerna.www.svt.se
11 olika sorter här https://www.sydsvenskan.se/2025-02-...overlagset-storst/?shareSource=iossharebutton![]()
Här är macken som sålt semlor sedan jul: ”När tomten kommer – då kommer semlorna”
Följ med in till macken i Härnösand som gör semlor i många olika smaker – och till bageriet i närheten som håller hårt på traditionerna.www.svt.se
Tycker deras är bra för vad man betalarHur är Biltrmas semlor? 19kr mot 59kr!!? på vissa andra ställen i 08.
(F.ö. är hetvägg på dotterns hembakade ju ändå godast.)
Först åt jag en, men den fastnade inte på bild.
Visa bilaga 755033
Men jag fick en till
Visa bilaga 755034
Hetvägg, som att sätta en pakethållare på en 6-kilos racer, men det gör du kanske?
Väger hojen bara 6kg så kan man ju gott unna sig ett kilo pakethållare.Hetvägg, som att sätta en pakethållare på en 6-kilos racer, men det gör du kanske?
Hur är Biltrmas semlor? 19kr mot 59kr!!? på vissa andra ställen i 08.
(F.ö. är hetvägg på dotterns hembakade ju ändå godast.)
Och 1 kg semlor i ryttarens mage!Väger hojen bara 6kg så kan man ju gott unna sig ett kilo pakethållare.
Och 1 kg semlor i ryttarens mage!
Enda sättet att äta den i övrigt fullkomligt menlösa bakelsen
Visa bilaga 755038
Jag ställer mig lite lätt frågande till att hetvägg hör hemma i semmeltråden.
Enda sättet att äta den i övrigt fullkomligt menlösa bakelsen
Visa bilaga 755038
Brunt heroin strösslat över semlan? Different people, different strokes…
Nej, jag BOR i Skåne. Räknar mig somAtt norrlänningarna är som dom är vet man ju och det får man försöka acceptera, men du är väl skåning?
Inte tråkiga om man gör dom bra. Mandelmassa med bitar av karameliserad mandel (hack) samt att "blöta" ner den i en skvätt varm mjölk (hetvägg) och äta den med sked. Otrolig skillnad när man får den serverad på det sättet, en trist ICA-semla typ går inte alls.