Blockettråden 2

Blockettråden 2

900kr för ett begagnat par som gått en säsong eller 1018kr för helt nya? Hmm... Lite väl tilltaget nypris som hänvisas till också såvida jag inte missar något. Även med ordinarie pris brukar de väl gå för runt 1200kr paret?
Dyrt absolut men dom kanske är inkörda redan? 50km brukar väl vara rekommendationen på dessa?

Blockettråden 2
två entreprenörer som försöker sälja aliexpress-bromsskivor för mer än dubbla priset på köp och sälj nu.

och

Blockettråden 2
IMG_8511.webp

Köper någon begagnade hjul för 13k med såhär lite information?

Blockettråden 2
Är det bara jag som tycker det är märkligt att man uppenbarligen kan driva någon form av näringsverksamhet men ändå annonsera i stor omfattning som privatperson i flera år utan att det stoppas? Jag tycker iofs prylarna verkar rimligt prissatta och han är säkert inte ohederlig på annat sätt än att han förstör för de som vill driva ett företag på korrekt sätt i cykelbranschen. Exempel: https://happyride.se/annonser/carbon-xc-hjul-1280g.253663/

Blockettråden 2
Allt kan vara en gravel om man bara vill det tillräckligt mycket
Jag förstod att hojen skulle vara tillämpad för gravel-landsväg och trekking, men det kanske inte går ändå?
Själv hatar jag allt som heter hybrid, så hojen skulle aldrig vara aktuell för mig i alla fall.

Blockettråden 2
Blockettråden 2
Jag är mest förundrad över hur han har lyckats få in 32 mm däck i den där ramen. Jag har en likadan hoj och fick inte 28 mm att funka. De fastnade mellan kedjestagen...

Är sjuk hemma och kan inte jobba så hade tid att leta lite. Hittade att 28 mm blir 25 mm på 17 mm fälg och 26 mm på 19 mm fälg. Kanske provade du ett bred 28 däck eller och hade en bred fälg?

Blockettråden 2
Tur att det var storlek L och inte M, annars hade jag inte kunnat motstå frestelsen. Jag kan precis relatera till Eva och Adam samt det där äpplet de åt!

Nu 60% dyrare! Tjäna pengar gör jag på jobbet och inte på en community som ändå Happyride bör ses som…

Tillbaka
Topp