Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonée 200 km Uppsala 2025-04-12, Brukscykling
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
När öppnar inloggningen så att man vet att man kommer in?
Inloggningen jobbas febrilt med, så någonstans mellan nu och under fredag räknas det med att det funkar.När går starten?’
Inte för att jag ska köra men i alla fall.
Jag med, så om tåget gått tidigare så blir det du och jag igen OGundeInloggningen jobbas febrilt med, så någonstans mellan nu och under fredag räknas det med att det funkar.
Starttid står kl 09:00 så det är vad jag planerar för.
Aah... tänkte först det hade med cykeltyp att göra. Men det såg inte riktigt ut som några "brukscyklar" på bilden :pJag antar det syftar på gamla bruksorter?
... bonk låg nära när vi vinglade in på Ica med en kundvagn...
Tips på exportera filer från RWGPS:GPXen har bytt namn och är uppdaterad 11 april.
Är det något mer än namnet som har ändrats?
Jag har uppdaterat min egen fil till garmin eftersom kontrollerna från RWGPS inte följer med till garmin. Så jag funderar om jag behöver göra om min egen fil?
Jag tror att "problemet" är att kontrollerna i orginalfilen inte ligger PÅ rutten, det måste de göra för att Garmin ska fatta att de ligger på banan.
![]()
Uppsala 200 Brukscykling Gråmunkenhöga
Uppsala - Gråmunkenhöga - Lövstabruk 200 km. Notera att det förutom start- och mål-stämpling finns tre kontroller utefter banan. Alunda, Lövstabruk... - 201.4 km, +1412 m. Bike ride in Uppsala, Uppsalaridewithgps.com
Bra att veta om Garmin och POI. Jag tar med det så att man kan få en GPX (eller annat format) som passar Garmin i framtida system för digital brevet, typ det vi kör på UTU.Tips på exportera filer från RWGPS: