[Kalender] Randonée 200 km Uppsala 2025-04-12, Brukscykling

Jag kan inte logga in med de uppgifter som kom från ebrevet.

Öppnas det senare?

Screenshot_20250408-105923~2.webp

GPXen har bytt namn och är uppdaterad 11 april.

Är det något mer än namnet som har ändrats?

Jag har uppdaterat min egen fil till garmin eftersom kontrollerna från RWGPS inte följer med till garmin. Så jag funderar om jag behöver göra om min egen fil?

Jag tror att "problemet" är att kontrollerna i orginalfilen inte ligger PÅ rutten, det måste de göra för att Garmin ska fatta att de ligger på banan.

Senast ändrad:
Lite uppdatering: Det kommer finnas fysiska brevetkort för dem som önskar sådana. Finns några över också åt dem som vill köra med stämpling via e-brevet.org men ha en backup.

Strålande dag. Cyklade till starten med @Fastnav. Vi var inställda på en sansad runda eftersom vi bägge var nyss hemkommen från mallisresa. Men när det trillar in folk med djupa hjul och startar i bara ben så vet man.. Det blir åka av. Även om banan är platt så är den kuperad och mycket kurvor, så ryckigt blev det i motvinden. Efter första kontrollen så surnade mina ben ordentligt och att hålla z3 var en kamp. Efter att ha krigat mig igenom en förning så märkte jag att @Fastnav släppt, och jag blev typ glad att jag slapp ta några beslut om att kriga vidare. Jag vinkade hejdå när dom seglade iväg och resten av dagen blev som tänkt. Nästan.
Vi hittade inget vatten i Lövstabruk, missade att det fanns en kyrka med öppen wc någon km senare och gick tomma till nästa stämpling. Krampade och bonk låg nära när vi vinglade in på Ica med en kundvagn och köpte snickers,kakor,bullar och allt annat med socker..
Nu hade ju solen tittar fram och förstärkningsplaggen plockades av. Sen kunde vi äntligen njuta av medvinden. Slutstämplade på 6:51 med 263km på kontot.
Mötte upp @svn & @nagge som kört i förstagruppen efter målgång och åt en pizza.

GPXen har bytt namn och är uppdaterad 11 april.

Är det något mer än namnet som har ändrats?

Jag har uppdaterat min egen fil till garmin eftersom kontrollerna från RWGPS inte följer med till garmin. Så jag funderar om jag behöver göra om min egen fil?

Jag tror att "problemet" är att kontrollerna i orginalfilen inte ligger PÅ rutten, det måste de göra för att Garmin ska fatta att de ligger på banan.

Tips på exportera filer från RWGPS:

Tillbaka
Topp