Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns det flera versioner? Är den där ny?Inbillning? Minns att den tidigare versionen var godare. Har nog en flaska kvar så ska testa den parallellt.Visa bilaga 761912
Ja, den är ny, har också kvar av den gamla. =)Finns det flera versioner? Är den där ny?
Jag har några stycken kvar av ett gäng som jag köpte för 2 eller 3 år sedan.
Ny omgång varje år. Jag har flaskor från 2022 och framåt. 22:an och 23:an har passerat bäst före men det är än så länge inget fel på dem. Jag tänker spara den sista av varje för att se hur de blir vid kanske fem års ålder.Finns det flera versioner? Är den där ny?
Jag har några stycken kvar av ett gäng som jag köpte för 2 eller 3 år sedan.
Att de kör olika fatlagringar som dyker ju upp emellanåt, det har jag sett och köpt några olika upplagor som verkat intressanta, men att de återkommer med samma typ av fat har jag helt missat.Ny omgång varje år. Jag har flaskor från 2022 och framåt. 22:an och 23:an har passerat bäst före men det är än så länge inget fel på dem. Jag tänker spara den sista av varje för att se hur de blir vid kanske fem års ålder.
Det är 2022 jag har.
Den där räcker hela kvällen. Går med fördel att dela med någon.
Japp, smuttar på den fortfarande. :)Den där räcker hela kvällen. Går med fördel att dela med någon.
Den där var bra!
Hur var den?
Vad är det för vitt bös i bakgrunden?!?
Vitt guld i sin ädlaste form.Vad är det för vitt bös i bakgrunden?!?
Inte värd priset.Hur var den?
Tänkte dricka den idag. Men annan öl kom i vägen.Drack gin förut men vågar inte posta ot... Denna var dock riktigt fin!
Visa bilaga 762589