Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller bara ge ungarna en lätt och väldesignad cykel. Har aldrig en endast gång hört någon gnälla över att det skulle vara studsigt eller inte gå att cykla tillräckligt snabbt under de ca 9 år mina barn cyklat (började med springcykel när de var 2), och då har de aldrig haft jättebreda däck.Om det inte ska shreddas utförslöpor så är det nog breda däck med lågt tryck som gäller.
Givetvis inte fatbredd, men det är poppis med semifat hos de som har Scott roxter tror jag dom heter. Tunga cyklar men ungarna verkar älska dom ändå... trots stenhårda däck :)Eller bara ge ungarna en lätt och väldesignad cykel. Har aldrig en endast gång hört någon gnälla över att det skulle vara studsigt eller inte gå att cykla tillräckligt snabbt under de ca 9 år mina barn cyklat (började med springcykel när de var 2), och då har de aldrig haft jättebreda däck.
Fatbikedäck eller dämpare känns som de två enskilt värsta sakerna man kan försämra en cykel med till ett barn 2-10 år. Undvik!
Då har nog Berk bra erfarenhet. Där är det inte bara köpaglasscyklingFör närvarande har han en Early Rider Seeker 20 och han cyklar i Hellasgårdens stigar med mig. Och jag ser att han åtminstone behöver Front Suspension eftersom han går nerför några fina steniga stigar. Jag såg Propain frechdax 3 till ett ganska rimligt pris för en FS.
För närvarande har han en Early Rider Seeker 20 och han cyklar i Hellasgårdens stigar med mig. Och jag ser att han åtminstone behöver Front Suspension eftersom han går nerför några fina steniga stigar. Jag såg Propain frechdax 3 till ett ganska rimligt pris för en FS.
Jag gillar verkligen VPACE eftersom den är väldigt lätt men jag ser att den har 50 mm vandring medan Early Rider, transition och andra har 80-100.
Ledsen. Jag menade 50mm Travel. Min svenska är inte den bästa. Helst skulle det vara att min son kunde prova cyklarna. Förra veckan provade han Early Rider Hellion 24 på Cykloteket Kunges Kurva. Han kan åka den men jag kunde se att på stigarna skulle det vara annorlunda. Bra att veta att VPace är mindre.Vad menar du med "vandring"? Menar du slag? Matz i 24" har en gaffel med 60 mm slag. Det borde räcka på den ålder. Om man vill har mer funkar det inte med en 24" hjul på den storleken.