Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är den tillräcklig bred?Duger inte Djurgårdsbrunns kanal?
Förväntar mig att du jobbar i matchtröja?!Vilket tryck det lär bli i Monitorn imorrn kväll!
Frågan är om man får nåt gjort på jobbet innan dess…
Visa bilaga 765465
När dom spelade på Djurgårdsbrunns kanal?Skansengänget spelade ju där då globen var ny, men blev sura att behöva flytta för andra arrangemang samt att man inte fick ngn del av intäkterna från varmkorv, kaffe o bira.
Superdåligt publiktryck med jämfört ned hovet
Näe, senare. Globen byggdes Sent 80-talNär dom spelade på Djurgårdsbrunns kanal?
1989. Jag var på första seriematchen! Djurgårn-AIK. Djurgårn vann....tror jag...I
Näe, senare. Globen byggdes Sent 80-tal
Jepp DIF vann men gnaget gjorde det första målet1989. Jag var på första seriematchen! Djurgårn-AIK. Djurgårn vann....tror jag...
Tur isfJepp DIF vann men gnaget gjorde det första målet![]()
Det är för att inga barn ska kunna se
Tur att man lyssnar på radion då!Det är för att inga barn ska kunna se
Nä men jag tycker det är lite korkat, grabben på 6 år hade gärna sett en perre men han ska lägga sig klockan 8.Tur att man lyssnar på radion då!
1:a april tänkte jag men insåg efter lite googling att det faktiskt var på riktigt.Tjena!
Tre Kronor har släppt sin tröja inför Hockey VM.
Kronorna är fyllda med olika klubbars loggor.. Kan inte se varken Brynäs, Färjestad eller Aik som är dom som nämns mest i denna tråden. Men till höger i den nedre kronan så är det ju riktigt snyggt!
Visa bilaga 765667
Ja, det var därför jag undrarde varför matcherna ska börja 20 nu.Nä men jag tycker det är lite korkat, grabben på 6 år hade gärna sett en perre men han ska lägga sig klockan 8.
För att dom vill att så många som möjligt ska kunna se avgörandet i SM-hockeyn. Typ så men inte till för barnfamiljer alltså.Ja, det var därför jag undrarde varför matcherna ska börja 20 nu.
Den där har vi sett innan, men ärligt talat tycker inte jag den är nått kul.
Det var dom absolut, rejäl forcering men Lule gjorde 2 mål på 2 första skotten i tredje. Lätt att luften går ur då.Hmmm, man tänkte ju att Brynäs var på g?
Den där har vi sett innan, men ärligt talat tycker inte jag den är nått kul.
Å då gillar jag ändå lite småhäcklande supportrar emellan.
Tycker den ligger lite i samma fåra som "Leksandsbilden" @ooms gillar att posta.Den där har vi sett innan, men ärligt talat tycker inte jag den är nått kul.
Å då gillar jag ändå lite småhäcklande supportrar emellan.