[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld

Vilket tryck det lär bli i Monitorn imorrn kväll!
Frågan är om man får nåt gjort på jobbet innan dess…🤣
IMG_0640.webp

Skansengänget spelade ju där då globen var ny, men blev sura att behöva flytta för andra arrangemang samt att man inte fick ngn del av intäkterna från varmkorv, kaffe o bira.
Superdåligt publiktryck med jämfört ned hovet

Skansengänget spelade ju där då globen var ny, men blev sura att behöva flytta för andra arrangemang samt att man inte fick ngn del av intäkterna från varmkorv, kaffe o bira.
Superdåligt publiktryck med jämfört ned hovet
När dom spelade på Djurgårdsbrunns kanal?

Tjena!

Tre Kronor har släppt sin tröja inför Hockey VM.
Kronorna är fyllda med olika klubbars loggor.. Kan inte se varken Brynäs, Färjestad eller Aik som är dom som nämns mest i denna tråden. Men till höger i den nedre kronan så är det ju riktigt snyggt!

3593c57b-78f6-4977-a591-eebd3e766c98.webp

Tjena!

Tre Kronor har släppt sin tröja inför Hockey VM.
Kronorna är fyllda med olika klubbars loggor.. Kan inte se varken Brynäs, Färjestad eller Aik som är dom som nämns mest i denna tråden. Men till höger i den nedre kronan så är det ju riktigt snyggt!

Visa bilaga 765667
1:a april tänkte jag men insåg efter lite googling att det faktiskt var på riktigt.

Källgren var bra match 1 sen har Brynäs målvakter inte stått på huvudet som man måste om man ska gå hela vägen.

Jag har ingen hund i den här fighten, men eftersom Brynäs är ett väldigt anrikt lag där bl.a. Salming har spelat så håller jag på dem - trist att det gick så illa ikväll, de var ju på gång ett tag där i tredje... :-(

Tillbaka
Topp