Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur. Jäkla hjärnspöken.Annars är väl just detta ett bra läge att göra undantag från begagnad regeln
trekstoregbg.se
Ca pris?Fjädring - Trek Bicycle store Gothenburg
I vårt fokus att på bästa sätt hjälpa dig att hålla din fjädring i toppskick så har vi samlat reservdelar, servicekit och verktyg till dem flesta märken.trekstoregbg.se
Jag har köpt två smashpot med några års mellanrum från trekstore gbg och fått bra hjälp av dem.
Står på deras hemsidaCa pris?
Hehe. Såg det sen. Men de hade inte till varken Mezzer eller Öhlins :/Står på deras hemsida
Vilken gaffel är det du har? Öhlins har ju egna coilsatser till flera gafflar.Är sugen på att smashpotta min Öhlinare. Har lite svårt att få bra info från svensk åf’s hemsida. Finns det nån här att få hjälp av inför köp? Skulle vara najs att slippa köpa utanför Sverige.
Smashpottan har HBO vilket jag har saknat på min Helm Coil.Vilken gaffel är det du har? Öhlins har ju egna coilsatser till flera gafflar.
Ja, den är verkligen guld värd!Smashpottan har HBO vilket jag har saknat på min Helm Coil.
RXF36 m2.Vilken gaffel är det du har? Öhlins har ju egna coilsatser till flera gafflar.
Hur gjorde du? Krävs det besök i butik?Fjädring - Trek Bicycle store Gothenburg
I vårt fokus att på bästa sätt hjälpa dig att hålla din fjädring i toppskick så har vi samlat reservdelar, servicekit och verktyg till dem flesta märken.trekstoregbg.se
Jag har köpt två smashpot med några års mellanrum från trekstore gbg och fått bra hjälp av dem.
Jag mailade och frågade vad de hade hemma och om de tyckte jag tänkte rätt om fjäderhårdhet. Fick svar samma dag och la sen en beställning på hemsidan.Hur gjorde du? Krävs det besök i butik?
Hemsidan lämnar lite att önska som man säger så..
Hade hoppats på att få kontakt med nån från butiken här.
Ok, snyggt.Jag mailade och frågade vad de hade hemma och om de tyckte jag tänkte rätt om fjäderhårdhet. Fick svar samma dag och la sen en beställning på hemsidan.
Redde du ut detta och vad var lösningen?Efter lite kontakter fram och tillbaks hittade jag en svensk åf som hade Smashpot v2 hemma med rätt fjäder.
Jag har dock fastnat på punkt 11. Man ska justera förspänningsmuttern så att glapp försvinner med minimal förspänning.
Det finns dock inte gängor nog för det så frågan är vilket fel jag gjort. Med muttern i ändläge så är det fortfarande massor av förspänning.
170mm siktar jag på och jag har trippelkollat 30mm bussningar, 9mm utstickande gänga och 40mm plastbussningar.
Jag är för övrigt vääldigt noggrann och gillar att övertänka så jag misstänker att jag oroar mig för mkt.
Nån som har en idé?
Visa bilaga 780540