Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
The former limbo champion walked into a bar.Two guys walk into a bar, The third one ducks..
Och storasystern, FjortisNi känner ju till att Elvis hade en lillebror, eller hur?
- Tolvis
Men kände ni även till hans närmaste storebror?
- Tennis
Klok nog att följa spotprisetVar han månde strömförande?
Hade de rea? UtförsälgningSkulle till plantskolan för att köpa salix, hittade till slut en pil mot sälgavdelningen.
Ja och fina rabatter.Hade de rea? Utförsälgning
Det är pappaskämt-mässigt att du är så nöjd med vad du själv kom på.Kanske inte något pappaskämt, men i alla fall roade det oss litet, och det ligger rätt i tiden. En avlägsen granne och jag skulle fixa med en ny midsommarstång. Jag mailade honom ett par dagar i förväg, och undrade vilka verktyg, förutom min överlägsna intelligens, jag skulle ta med. "Nä," svarade han, "jag tar med mig vad som behövs." "Okej!" svarade jag. "Då tar jag bara med sånt du inte tänkte på."
Japp, själv är bäste dräng! Sno ihop pappa-skämt från andra är för barnsligt.Det är pappaskämt-mässigt att du är så nöjd med vad du själv kom på.
Jag brukar själv vara väldigt nöjd med vad jag åstadkommer i ämnet, vilket i sig gör omgivning än mer irriterade och uppgiven, vilket i sig gör mig ännu nöjdare…Japp, själv är bäste dräng! Sno ihop pappa-skämt från andra är för barnsligt.
Min familj brukar iallafall låtsas att det är roligt.Jag brukar själv vara väldigt nöjd med vad jag åstadkommer i ämnet, vilket i sig gör omgivning än mer irriterade och uppgiven, vilket i sig gör mig ännu nöjdare…![]()
För ett tiotal år sedan var jag i min yrkesroll på besök på ett callcenter på Ringvägen i Stockholm. Försökte skämta lite om det med flera olika anställda där men ingen hade ens tänkt på det roliga med det. Ja se stockholmare..Ett himla samtalande och väsen i trädgården nu! Ringblommorna har slagit ut.
Bara de inte blir utslagna.Ett himla samtalande och väsen i trädgården nu! Ringblommorna har slagit ut.
Kallhäll?För ett tiotal år sedan var jag i min yrkesroll på besök på ett callcenter på Ringvägen i Stockholm. Försökte skämta lite om det med flera olika anställda där men ingen hade ens tänkt på det roliga med det. Ja se stockholmare..
Nej, Södermalm.Kallhäll?
Fast de heter ringblommor kommer de upp litet som det passar dem. ...Hm, kan ringblommornas uppkomst vara högtidsdagar för Eixån och Felia?Bara de inte blir utslagna.
i knockout-värmen
Callcenter...
Apropå dryg...Vi tramsade lite vid matbordet idag och följande konversation inföll:
dottern: "Du är såå dryg!"
pappan: "Jag tycker att du räcker länge"
Sen började hon gapskratta och det var då jag blev osäker på om jag skall vara stolt, eller om jag skall vara orolig för min dotters fortsatta skolgång, eller om det är ok med båda
De har länge funderat på att byta namn på orten Vagnshärad, till Strumpebandshållare. - På gränsen till Trosa.Hur många sparvar får det plats i en trosa?
- Det beror på hur stor busken är![]()