VR25

VR25
Blev nervös när jag kollade prognosen i morse, insåg efter en stund att Motala även finns i Kongo (Afrika).

Bilagor

• IMG_7870.webp
    IMG_7870.webp
    82.3 KB · Besök: 86
VR25
Fagerhult nu... Jävla ****** som hällt ut spikar från 1 mil från start bort till Ödeshög. Vi var flera hundra som fick punktering.
Fattar inte varför inte arrangörerna lägger lite mer kraft på att kolla sträckan innan första gruppen startar. Borde ju vara enkelt att köra varvet runt med ett par bilar med lite avstånd emellan innan första start. Det är ju inte första gången det händer och så svårt borde det inte vara att upptäcka en massa spik på vägen

VR25
Screenshot_20250614-174613.webp

Nu blev det ju en hel del klungkörning eftersom jag var så förbannad över punkteringen och ville ta igen tid. Tog säkert en timme att komma tillrätta med, för jag fick inte dit slangen ordentligt utan den bullade sig. Stannade och försökte justera flera gånger. Sen 20 minuter i kö för cykelservice i Ödeshög. Men sen rullade det på!

VR25
Visa bilaga 774490
Nu blev det ju en hel del klungkörning eftersom jag var så förbannad över punkteringen och ville ta igen tid. Tog säkert en timme att komma tillrätta med, för jag fick inte dit slangen ordentligt utan den bullade sig. Stannade och försökte justera flera gånger. Sen 20 minuter i kö för cykelservice i Ödeshög. Men sen rullade det på!
Sa ju att det skulle gå fortare än 16

VR25
Visa bilaga 774490
Fan du missade chansen nu att döpa aktiviteten till ”Chill zone 2 recovery ride”.

VR25
Visa bilaga 774490
Härligt kämpat!

Tillbaka
Topp