Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Körde du med 68-klinga och 11-21-kassett eller ...?Kaxholmsmassivet ja, det var första gången nånsin jag var tvungen att växla ner på lilla klingan. Vilket nederlag det kändes som.
Ojjjj, tränar du inget?Kaxholmsmassivet ja, det var första gången nånsin jag var tvungen att växla ner på lilla klingan. Vilket nederlag det kändes som.
Det heter ju inte Kaxholmsmassivet utan anledningOjjjj, tränar du inget?![]()
Jag hade ju inte hittat Col de Pottåkern på den tiden!Ojjjj, tränar du inget?![]()
Inte första gången tyvärr! :(Fagerhult nu... Jävla ****** som hällt ut spikar från 1 mil från start bort till Ödeshög. Vi var flera hundra som fick punktering.
Fattar inte varför inte arrangörerna lägger lite mer kraft på att kolla sträckan innan första gruppen startar. Borde ju vara enkelt att köra varvet runt med ett par bilar med lite avstånd emellan innan första start. Det är ju inte första gången det händer och så svårt borde det inte vara att upptäcka en massa spik på vägenFagerhult nu... Jävla ****** som hällt ut spikar från 1 mil från start bort till Ödeshög. Vi var flera hundra som fick punktering.
Fy fan. Många som hejar längs med rundan och en riktig folkfest men tydligen inte för alla.Fagerhult nu... Jävla ****** som hällt ut spikar från 1 mil från start bort till Ödeshög. Vi var flera hundra som fick punktering.
Sa ju att det skulle gå fortare än 16Visa bilaga 774490
Nu blev det ju en hel del klungkörning eftersom jag var så förbannad över punkteringen och ville ta igen tid. Tog säkert en timme att komma tillrätta med, för jag fick inte dit slangen ordentligt utan den bullade sig. Stannade och försökte justera flera gånger. Sen 20 minuter i kö för cykelservice i Ödeshög. Men sen rullade det på!
Serneke ligger ganska mkt under sub-7 i Karlsborg.Om jag inte räknar helt galet så går det Jävligt fort för Sernekes rekordförsök också, tom snabbare än Maaats.
No clue, söker på Jimmy Carlsson för att få mellantiderKan man följa rekordsatsningen bättre än på insta? Vore kul med live sista biten
Fan du missade chansen nu att döpa aktiviteten till ”Chill zone 2 recovery ride”.Visa bilaga 774490
Nu blev det ju en hel del klungkörning eftersom jag var så förbannad över punkteringen och ville ta igen tid. Tog säkert en timme att komma tillrätta med, för jag fick inte dit slangen ordentligt utan den bullade sig. Stannade och försökte justera flera gånger. Sen 20 minuter i kö för cykelservice i Ödeshög. Men sen rullade det på!
Det är INTE töntigt att tävla mot sig själv, om svenskarna begrep det så skulle folkhälsan vara betydligt bättre....Skit i töntarna som tror att motionslopp är tävling. Det enda intressanta är ju hur det går för Stig?
H. Forsell mfl som startade 11:30 kom i mål på 6:48. Snitt över 46 km/h.Serneke ligger ganska mkt under sub-7 i Karlsborg.
KÄMPA!
Härligt kämpat!Visa bilaga 774490
Jävligt bra!H. Forsell mfl som startade 11:30 kom i mål på 6:48. Snitt över 46 km/h.