Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har ni dom när ni ska utomsocknes till Solna?
Det vore ju faktiskt lite kul! Om man inte är rädd om sin hälsa då...Har ni dom när ni ska utomsocknes till Solna?
Varför är du så rädd för Solnadiggare?Det vore ju faktiskt lite kul! Om man inte är rädd om sin hälsa då...
Fast AIK'are är ju kända för sitt lugna, stillsamma, trevliga sätt, så det hade nog gått bra.
Jag är inte rädd, jag älskar Solnadiggare!Varför är du så rädd för Solnadiggare?
Du antyder ju att dom är farliga i varannat inläggJag är inte rädd, jag älskar Solnadiggare!![]()
Då läser du fel!Du antyder ju att dom är farliga i varannat inlägg![]()
Jepp@Manurhin2
Är det här samma snubbe som du skrev om? Stabil värvning.![]()
![]()
VM-backen är klar – konkurrent snuvas
Färjestad förstärker backsidan. Gabriel Carlsson är klar för Värmlandsklubben – Jag ser fram emot att komma till Karlstad och Färjestad, säger han till klubbens hemsida.www.expressen.se
Handikapp? Ja i golf menar jag då...?
?Handikapp? Ja i golf menar jag då...?
Ja alltså han ser fram emot Karstad o en lång golfsäsong, mao en hängiven golfare! Kanske scratchspelare tom!?
Ok, no clue.Ja alltså han ser fram emot Karstad o en lång golfsäsong, mao en hängiven golfare! Kanske scratchspelare tom!?
Hade golfen varit avgörande så hade det nog blivit Rögle...Ja alltså han ser fram emot Karstad o en lång golfsäsong, mao en hängiven golfare! Kanske scratchspelare tom!?
Här mitt i Sverige är det nog lugnt.Frågan är väl bara om greenerna är spelbara i slutet på mars när Färjestad brukar avsluta hockeysäsongen…![]()
Aha, ja fickpingis är ju sport det med..:)Ok, no clue.
Tänker mest på att han är bra på sport, inte att han leker golf![]()
?? Mitt i Sverige ligger i närheten av Östersund. Karlstad därmot, det ligger något norr o Sveriges framstjärt.Här mitt i Sverige är det nog lugnt.
Här (mitt ) i Sverige är det nog lugnt.?? Mitt i Sverige ligger i närheten av Östersund. Karlstad därmot, det ligger något norr o Sveriges framstjärt.
Alla vet ju att Sveriges mittpunkt ligger i Flataklocken!Här (mitt ) i Sverige är det nog lugnt.
I Norrland(Uppsala) däremot.....
Tror inte riktigt att du förstår betydelsen av symbolerna.....Vilken underbar bild!![]()
Jag ser bara det finaste klubbmärket någonsin!Tror inte riktigt att du förstår betydelsen av symbolerna.....
Skellefteå & anus
Nu ser jag den också, DEN var ju inget vidare...Den till vänster är ännu mer tydlig
Går det fel i uppfostran så går det fel, är du barnet på bilden?Nu ser jag den också, DEN var ju inget vidare...
Jag såg ju bara det fina AIK märket..
TackEn sak ska vara väldigt klar här:
Jag hatar fullständigt all form av fascism och nazism.
Vet inte jag skulle kalla det för ”det finaste klubbmärket någonsin”. Finns risk att nån blir kränktJag ser bara det finaste klubbmärket någonsin!
Men det är ju ändå ett av de finaste. Om inte det finaste tom!Vet inte jag skulle kalla det för ”det finaste klubbmärket någonsin”. Finns risk att nån blir kränkt![]()
Ja, nu får du skärpa dig! Fjollboll tas i fjollbollstråden! Fast AIK är ju iofs ett hockeylagEn helt partisk bedömning, vilket klubbmärke är snyggast?
Djurgårn, Bajen, MFF, Elfsborg, Häcken, Mjällby, AIK?
En självklar vinnare i AIK!
edit. Varför postar jag detta i hockeytråden??
Men det där är ju inte så vidare snyggt?Ja, nu får du skärpa dig! Fjollboll tas i fjollbollstråden! Fast AIK är ju iofs ett hockeylag
Men men, när det gäller hockey är det ju ingen diskussion vilket som är det snyggaste klubbmärket:
Visa bilaga 774391
Mähh, FBK!En helt partisk bedömning, vilket klubbmärke är snyggast?
Djurgårn, Bajen, MFF, Elfsborg, Häcken, Mjällby, AIK?
En självklar vinnare i AIK!
edit. Varför postar jag detta i hockeytråden??
FBK!!?? hahaha, ett av de fulaste någonsin?!Mähh, FBK!
BtynäsFBK!!?? hahaha, ett av de fulaste någonsin?!
tom Brynäs är ju snyggare...
Jag skulle aldrig anklaga dig för att vara nazist eller fascist men ett jävla Solna as är du och kommer alltid förbli!En sak ska vara väldigt klar här:
Jag hatar fullständigt all form av fascism och nazism.
Se'n kan ni skoja om detta bäst ni vill.
Solna-as?Jag skulle aldrig anklaga dig för att vara nazist eller fascist men ett jävla Solna as är du och kommer alltid förbli!
Och det är därför jag tycker om dig![]()
Alltså ett as från Solna, fast han är från Västerås eller nåt sånt.Solna-as?
Solnaas?
Vilket fint lag på 13:e plats där!