Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hrmmmph....Solna?Solna finns inte ens med, men det förstår man ju, de har väl knappt varit i högsta serien sen förra seklet![]()
Aha, det är därför de är cementerade nere i hockeyallsvenskan. Säger sig ju självt att det inte går bra om man försöker lira basket i hockeyrinken. Vilka stollar!Hrmmmph....Solna?
De lirade väl basket?
Nej, verkligen inte.Vilket fint lag på 13:e plats där!
Större chans för Växjö boys & girlsJag känner på mig att säsong 25/26 kommer bli den när AIK går upp i högsta serien igen!![]()
Den som skrev tabellen vet ju åtminståne vad det laget heter!Nej, verkligen inte.
På 8nde däremot är ett klassiskt shl-lag
Men nu exkluderar du ju och kränker alla hen!Större chans för Växjö boys & girls
(Vill inte kränka nån)
..
Jepp, thats lifeMen nu exkluderar du ju och kränker alla hen!
AIK?Den som skrev tabellen vet ju åtminståne vad det laget heter!![]()
NEJ!!!
Jo, gilla läget.
@ooms & @Manurhin2 kommer aldrig klara detta korsord, den saken är klar.Hur i fasiken skall man få in Skellefteå här?![]()
Stäm muppen som gjort korsordet
Stäm muppen som gjort korsordet![]()
Jag löste det lätt!!!
Nä, inte ens om de får försöka 1000 ggr...
ledtråd: Röven är ett lag från Göteborgstrakten....Arsle går in. Röven likaså. Men korsordet är som sagt felkonstruerat enligt experterna.
Arsle passar bra på DanC:s gossar vad nu dom har med detta (AIK) att göra.Arsle går in. Röven likaså. Men korsordet är som sagt felkonstruerat enligt experterna.
Som sagt....du kommer ALDRIG klara av detta svåra korsord!Arsle passar bra på DanC:s gossar vad nu dom har med detta (AIK) att göra.
Nej, som sagt.Som sagt....du kommer ALDRIG klara av detta svåra korsord!
Det går in ja, men det är inte RÄTT!Det ska vara S O L N A där i krysset.
? Det kan väl inte vara mer rätt!Det går in ja, men det är inte RÄTT!
Alltså….kritar man in @DanC lodrätt på bråkig så kan det omöjligen bli S O L N A på AIX hemstad….Det ska vara S O L N A där i krysset.
Lika bra att tala om det för de mindre vetande här i tråden.
Och det finns ju några sådana här...
Bråkigheten är ju det enda positiva med hen, det enda som håller tråden igång sommartidAlltså….kritar man in @DanC lodrätt på bråkig så kan det omöjligen bli S O L N A på AIX hemstad….![]()
Komedi på Midsommar, tack.Det behövs lite mer hålligång här!
Jag bidrar med:
Men erkänn att den är bra!Komedi på Midsommar, tack.
En rolig sång, "Black Army" heter supporterfalangen men denna gulliga söta sång i dur skulle lika gärna kunna ha framförts av en flickkör i Knutby.Det behövs lite mer hålligång här!
Jag bidrar med:
Det är det välEn rolig sång, "Black Army" heter supporterfalangen men denna gulliga söta sång i dur skulle lika gärna kunna ha framförts av en flickkör i Knutby.
Det samma, Trevlig MidsommarGlad midsommar på Er, hockeyvänner.