Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Någon boende vid starten av Blandade Små Hopp i Hisingsparken som låter sina hundar springa fritt. En tidigare gång kom en av hundarna upp och markera och morra när vi cykla i grupp. I dag sprang den efter och jagade mig en sträcka i skogen. Hur hanterar man sådant?
Vad säger ni, ska vi stänga tråden? Utan regn och rusk saknar den mening.
I brist på traditionellt blöteborgsväder kan jag rapportera om mycket tallkottar på stigarna i Änggårdsbergen.
Trist med väskan, men vänd på hållaren på cykeln så sitter väskan kvar. Väskan har en liten flärp den hänger fast i samtidigt som man spänner fast den.Riktigt bra i Änggården idag. Mindre bra var att min verktygsväska beslutade sig för att ta ut skilsmässa. Håll ögonen öppna efter en liten svart Canyon väska.
Den brukar allt hänga på flärpen! Tror jag drog till den kasst så den hoppade fram och flärpen hoppade ur.Trist med väskan, men vänd på hållaren på cykeln så sitter väskan kvar. Väskan har en liten flärp den hänger fast i samtidigt som man spänner fast den.
I alla riktningar.Delsjön
Friktionsfritt
Lustigt, i Delsjön var det utom på några spänger på det stora hela rätt bra grepp. Men löven har börjat falla.Intressant före i Hisingsparken i dag. Snabbt men snorhalt (spännande kombo)...
Dessutom svampplockare i varje liten vrå.
Ja det är någon som gör det med jämna mellanrum, jäkla oskick. Kan sluta illa om man kommer med fart.Skyttevärnet med hällar i Ruddalen, någon hade lagt relativt stora grenar som "tvingade" en mot vänstersväng direkt efter dropet mot bermen. Lite sketchy om man vill ladda fullt utför dropet och ta linjen rakt fram. Åtgärdat!
Buu!Oddride: halt i kycklinglinjerna ikväll, okänt hur dödslinjerna är, pga anledning. Fint i skogen ändå.
Jag tolkar detta som en bindande anmälan att marsvina K:ma bikepark vid säsongsöppningen 2026. Sketchy stuff (ffa map byggteknik) utlovas!