Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Min sambo har eventuellt mer subtil humor än jag har trott..
En kollega fick ett samtal från en italiensk leverantörs sekreterare för många år sedan, för att be om hjälp avseende deras säljares utgiftsrapport från dennes Sverigebesök. Hon undrade över specifikt över ett kvitto med posten ”vinterdäck” som verkade vara något ganska dyrt.och göra avdrag för resekostnad…
Vinterdäck för cykel eller *annat*?En kollega fick ett samtal från en italiensk leverantörs sekreterare för många år sedan, för att be om hjälp avseende deras säljares utgiftsrapport från dennes Sverigebesök. Hon undrade över specifikt över ett kvitto med posten ”vinterdäck” som verkade vara något ganska dyrt.
Italienaren var så vitt vi vet inte cyklist.Vinterdäck för cykel eller *annat*?
Annars är både rakvatten och lut helt okej att fylla på med..
Smaskens.Smaken och på koriander är en definitiv igenkänningsfaktor
Det är ändå en rätt väsentlig skillnad mellan egen kraft och motorkraft.
Nä, kör inte med motor, varken elektrisk eller sådan som brummar, men har precis köpt min första fullsus, med 160mm slag, och 12 växlar…Bra med ytterligare ett argument för e-mtb som också gäller för motorcykel. Självklart är det inte fusk att köra MX i skogen.
Visa bilaga 776346
Nä, kör inte med motor, varken elektrisk eller sådan som brummar, men har precis köpt min första fullsus, med 160mm slag, och 12 växlar…![]()