IM
Aktiv medlem
Blockettråden 2
"Söder-kis(s)en".Söderskatt.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Söder-kis(s)en".Söderskatt.
"Känd från tv".Är inte den byggd av bottoncino på Youtube?
Tack, men har redan fått det löst!Kan ordna Helsingborg - Göteborg om det på något sätt hjälper dig![]()
Japp, ser ut som det. Ser det ganska ofta. Försöker förstå varför man väljer det alternativet men har inte lyckats få grepp om det.![]()
Säljes: canyon commuter 7 mid step
Nypris 20000 Ramstorlek small Sparsamt använd sedan 2021 Perfelt touringcykel för problemfritt pendlandhappyride.se
Har de tagit bilder med mobilen som de sedan har gjort screenshots av?
Japp, ser ut som det. Ser det ganska ofta. Försöker förstå varför man väljer det alternativet men har inte lyckats få grepp om det.
Säger snarare nästan tvärtom. En skärmdump av en annan bild säger mig mest att personen är för IT-inkompetent för att veta hur man sparar ner en bild från en webbläsare i telefonen. Men om du faktiskt äger cykeln och tar en egen bild på den med telefonens kamera (den enda kamera som 99% av oss har idag) är det knappast svårare att ladda upp denna än att först ta en skärmdump av bilden.Lite komiskt men det blir ju nästan ett bevis på att man faktiskt innehar cykeln och inte bara laddar ner en bild från nätet.
Kanske fråga annonsören?Japp, ser ut som det. Ser det ganska ofta. Försöker förstå varför man väljer det alternativet men har inte lyckats få grepp om det.
Samtidigt har jag två 70-åriga föräldrar samt svärföräldrar som gör väldigt konstiga tekniska lösningar så är härdad, har sett lustigare saker hända med iphones/paddor/datorer där de haft fingrarna framme...Kanske fråga annonsören?
Är också intresserad. Ja, inte av cykeln, utan av beteendet.
Kassetter med anpassad utväxling för ungdomstävlingar nerkortat till ”ungdomskassetter”.
Det är på gång.Snart kommer vi också att får "vuxenkassett".
Du menar sådana som det här?
Visa bilaga 778373
Får mig osökt att tänka på gamla diskussioner om skivbromsars estetik.
Mig fattas ord.
Det är nog tänkbart det med.Nej, jag menar att UCI snart provar en max-utväxling till vuxna också.
Det är nog tänkbart det med.
Anledningen torde väl vara att få ned toppfarterna något och därigenom minska risken för och konsekvenserna av allvarliga olyckor. Är väl jättebra att prova om det fungerar, kanske blir hetsigare race på annat sätt med denna regel så riskerna istället ökar? Tråkigare race för det blir svårare att hålla undan en utbrytning utförs eller på platten?Kanske var mitt inlägg inte tillräckligt tydligt. UCI ska prova det. Nu förstår jag inte varför det behövs en prov. Ska de titta på hur många kommer att klaga på det?
Anledningen torde väl vara att få ned toppfarterna något och därigenom minska risken för och konsekvenserna av allvarliga olyckor.
Är ju inte ovanligt med begränsningar inom sporter, i t ex spjutkastning, motor, backhoppning har man ju olika regler som begränsar hur långt eller snabbt det kan gå. Om det är rätt eller inte för cykel är en diskussion som jag känner att jag inte tillför så mycket i.
Man ska nog undvika mer än så med den cykeln. Att använda den, t ex.Det ser ut som man bara måste undvika att har fel vevarm fram när man svänger.
Kallades Direktörscykel. Kan ju stämma bra med 200 meter på mätaren.Crescent i titan. Ingen bra investering dock, Nypriset då motsvarar ca 28000 i dagens penningvärde.
Visa bilaga 778743
Det är ju som att begränsa hur högt man får hoppa i höjdhopp.Anledningen torde väl vara att få ned toppfarterna något och därigenom minska risken för och konsekvenserna av allvarliga olyckor. Är väl jättebra att prova om det fungerar, kanske blir hetsigare race på annat sätt med denna regel så riskerna istället ökar? Tråkigare race för det blir svårare att hålla undan en utbrytning utförs eller på platten?
Är ju inte ovanligt med begränsningar inom sporter, i t ex spjutkastning, motor, backhoppning har man ju olika regler som begränsar hur långt eller snabbt det kan gå. Om det är rätt eller inte för cykel är en diskussion som jag känner att jag inte tillför så mycket i.
Sett ett par i Göteborg, dom hade köpt dom till en bråkdel av det här prisetCrescent i titan. Ingen bra investering dock, Nypriset då motsvarar ca 28000 i dagens penningvärde.
Visa bilaga 778743
Sett ett par i Göteborg, dom hade köpt dom till en bråkdel av det här priset
Jag antar att höjdhopp har vissa begränsningar i vilka skor du får använda tex, annars borde man väl se många med väldigt höga sulor? Någon som Pistorius/"blade runner", hur skulle man kunna prestera i höjdhopp med en sådan protes?Det är ju som att begränsa hur högt man får hoppa i höjdhopp.
Jättefin hoj. Vad kan han få? 20'? 25'?https://happyride.se/annonser/bianc...00-i-unik-farg-giro-rosa-och-tour-gul.304491/
Känns inte det som minst dubbelt så mycket som det rimliga för en gammal men fin fälgbromsad, tubdäcksförsedd cykel i väldigt ”speciell” färg?
Kanske 25, 82 är helt delusionalJättefin hoj. Vad kan han få? 20'? 25'?
Säger snarare nästan tvärtom. En skärmdump av en annan bild säger mig mest att personen är för IT-inkompetent för att veta hur man sparar ner en bild från en webbläsare i telefonen. Men om du faktiskt äger cykeln och tar en egen bild på den med telefonens kamera (den enda kamera som 99% av oss har idag) är det knappast svårare att ladda upp denna än att först ta en skärmdump av bilden.
Men de allra flesta ställen du laddar upp en bild tvättar ju ändå bort det där.
Är ju inte som att du får geo position från en blocket eller happy köp och sälj.
Stämmer. Bilden sparas som en komprimerad ny kopia, som en ”ny” bild utan EXIF-data. Originalet slängs. Detta för att spara utrymme och bandbredd.Men de allra flesta ställen du laddar upp en bild tvättar ju ändå bort det där.
Är ju inte som att du får geo position från en blocket eller happy köp och sälj.
Någon har missförstått Happy-pris. Eller måhända bara blandat ihop det hela i värmen?
Någon har missförstått Happy-pris. Eller måhända bara blandat ihop det hela i värmen?
Måste ju slänga på lite för den där halvtimmen av småprat om det gemensamma intresset.Någon har missförstått Happy-pris. Eller måhända bara blandat ihop det hela i värmen?