[ot] Fjollboll...

[ot] Fjollboll...
Jaha, damerna mot Danmark imorgon. Har inte följt dom så mycket men tycker att Magdalena Eriksson är en liten bromskloss framåt. Hon var avstängd mot Danmark senast, och vips, Sverige gjorde många mål och en av sina bättre matcher på sistone. Vi får väl se, hon är väl med imorgon, får kanske åta upp vad jag skrev...

Och Ilestedt, hoppas hon kommer tillbaka till formen hon hade i senaste mästerskapet. Då var hon grym med huvudet vid hörnor, vid ett av nickmålen hon gjorde hoppade hon t.o.m. lite snett bakåt men fick ändå till nicken, det är inte så lätt.

Nu har damerna spelat 3 matcher (genrepet mot Danmark inräknat) med bra offensivt spel, Magdalena Eriksson har inte varit med i de 3 senaste matcherna, just sayin'.

[ot] Fjollboll...
Och Goitom går till degen. 😝
Alltid intressant när ur-AIKare börjar träna andra lag. Vi får förutsätta att han är 100% lojal mot Degerfors samt från och med nu gör sitt yttersta för att slå AIK, dessa matcher är ju viktigast att vinna, oavsett alla oändliga ramsor han kommer mötas med i bästa trevliga Black Army stil. Han får väl säga "Tyvärr vann vi, jag älskar AIK men ni ville ju inte ha mig utan valde en galen snubbe från Färöarna, blä!".

AIK slutar sexa i serien varav AIK ringer snyftsamtal till Goitom och försöker värva tillbaka honom men Goitom är fortfarande sur och tackar nej (varav han tvingas flytta från Solna och blir Värmlänning på heltid).

[ot] Fjollboll...
Alltid intressant när ur-AIKare börjar träna andra lag. Vi får förutsätta att han är 100% lojal mot Degerfors samt från och med nu gör sitt yttersta för att slå AIK, dessa matcher är ju viktigast att vinna, oavsett alla oändliga ramsor han kommer mötas med i bästa trevliga Black Army stil. Han får väl säga "Tyvärr vann vi, jag älskar AIK men ni ville ju inte ha mig utan valde en galen snubbe från Färöarna, blä!".

AIK slutar sexa i serien varav AIK ringer snyftsamtal till Goitom och försöker värva tillbaka honom men Goitom är fortfarande sur och tackar nej (varav han tvingas flytta från Solna och blir Värmlänning på heltid).
Kommer han inte från Afrika?

[ot] Fjollboll...
LOL. IFK Glenn dominerar första halvlek stort mot Elfsborg och tar välförtjänt ledningen, men sedan gör Elfsborg två snabba mål sista minuterna, heeelt oförtjänt. I slutsekunderna kvitterar Glenn men det blir bortdömt för offside. Underbart! 😍

Men en halvlek kvar.

Tillbaka
Topp