Mange.
Aktiv medlem
TCR 2025 - Transcontinental Race, no 11
Hur har det gått för honom?Jag gissar att Ricard tagit nattvila i Beziers. han har stått stilla i 31 min nu.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur har det gått för honom?Jag gissar att Ricard tagit nattvila i Beziers. han har stått stilla i 31 min nu.
Hur har det gått för honom?
Nej jag såg fel, dom körde (kom) den vägen.Hm, inte med på vad du syftar på. Det som däremot ser skumt ut är en trackingpunkt från Bosoni:
Visa bilaga 783764
Han står utanför Rosa Lyra Tattoo. Kanske blir en schysst ansiktstribal?Jag gissar att Ricard tagit nattvila i Beziers. han har stått stilla i 31 min nu.
Ser ut som han körde rakt in i Beziers och kom dit vid halv tio i går kväll och rullade vidare vid fyrasnåret i morse. Nu på väg rakt genom Montpellier. Min skattning är att han just nu är på 29:e plats i soloklassen samt har ett par framför sig.Han står utanför Rosa Lyra Tattoo. Kanske blir en schysst ansiktstribal?
För övrigt hade det nog varit bättre att hitta en väg strax norr om Beziers om man tänker ta sig vidare mot Montpellier. Ganska trist stad att cykla igenom. Inte för långt norr bara, för då börjar det bli backigt.
Japp: https://www.strava.com/activities/15304349345Sörman kämpar. Cyklar långa pass men det går inte så fort som i täten. Tydligen har frambromsen legat an, vilket låter onödigt kämpigt. Med dryga 20 i snitt på honom låter det tufft.
Det ger en helt annan dimension till hur stark Lael faktiskt är.Lael Wilcox är en av cyklisterna som har hållit jämn fart med Ricard och är i närheten av honom nu. Kul att kunna jämföra hur dom kör.
Visa bilaga 783812
Hon pubbade detta för någon timme sedan, grymtDet ger en helt annan dimension till hur stark Lael faktiskt är.![]()
Anmärkningsvärt. Min känsla är att ganska många inte kommer att klara maxtiden.Lite intressant hur jäkla spritt det är. Verkligen cyklister på varenda del av banan (om inte zommar in för mycket)
Spänannde med nr 53 som tagit en liten tripp upp till Bordaux (jo vet att DNF, men ser ändå lite kul ut)
Visa bilaga 783830
Justinas vägval via Grenoble verkar varit en nitlott. En rejäl sådan.Justinas ser ut att välja en nordligare rutt in mot Parcours 3 än resten av de snabba åkarna. Den väg de flesta valt innehåller en del förbjudna vägar som man måste rutta runt så det är lite kringelkrok med den approachen in mot Briancon. Kan Justinas vägval betala sig? (om han nu tar den vägen vill säga)
Troligen en följd av att han började bygga rutten två dagar innan han åkte hemifrån. Enligt vad han sa till dotwatcher.cc.Justinas vägval via Grenoble verkar varit en nitlott. En rejäl sådan.
Om de äter korv så gäller, äta kort och sova fort.Bosoni har ryckt ifrån Strasser en aning. De har bara 35-40 km upp till täten. Det gäller att äta fort och sova kort...
Jag hörde ibett spekulera om det. Jag vet inte riktigt vad jag känner inför det. Alla kan ju faktiskt använda möjligheten om han nu har postat saker till sig själv. Samtidigt hade man då i förväg kunnat köra hela sträckan och gömt sin mat och då hamnar det i ett helt annat läge.Kanske av intresse iom uppgifter via insta / ibett youtube om att Chatalet postat saker till sig själv, upplockat eller inte.
”Race organisers makes the judgement that shipping of supplies is not within the rules. Temporary storage or jettison of major equipment and supplies is also prohibited. Any exceptions to this are at the express permission of the race director.”
Då kan man ju om har möjlighet till att posta grejer till varenda stad längs rutten och köra med en i stort sett tom packning.
Ja det där att posta grejjer till sig själv längs vägen känns väldigt tveksamt. Undantaget skulle väl vara om man postar saker till sig själv efter starten gått. Det kanske vore ok utefter någons sorts "Ride in the spirit of self reliance and equal opportunity."