[Artikel] Världens största sportkedja lägger ner i Sverige!
Tack för svar! Jag tycker bilderna är rätt bra, jag kan se hur jackan sitter och de har vissa bilder med inzommat på detaljer. Modellen är i mina ögon rätt lämpad för ett plagg som säljs till landsvägscyklister i racefit?Att det ser ut som generisk lågpriskinareklam med en androgyn robot som modell?
Jämfört med t.ex. dessa nordiska producenter så tycker jag Decathlons bildpresentation är minst lika bra eller bättre.
Hoja Rider's Wind Jacket M
Lätt och packbar, vind- och vattenresistent jacka, optimerad för cykling. Producerad utan PFAS.
L.I.M Proof Jacket Men | Tarn Blue | Aktiviteter | Kollektion | Vandring | Aktiviteter | L.I.M | Jackor | Herr | Vandring | Skaljackor | Vindjackor | Vandringsjackor | Regnjackor | Jackor | Lättviktsjackor | Haglöfs
Oavsett vart du är på väg i sommar kommer du att vilja ha med dig den här skaljackan. Ultralätt och packningsbar, tillverkad av PROOF™ 2,5-lagers tyg för andningsbart skydd mot väder och behandlad för att stöta bort smuts och vatten. Den har en sportig passform och är utrustad med handfickor med...
www.haglofs.com
Tived Light Windbreaker Jacket M | Lundhags
Vår Tived Light Windbreaker Jacket är framtagen för att vara en lätt vandringsjacka, som samtidigt ska ha alla viktiga funktioner. Vi har använt ett snabbtorkande, lätt, slitstarkt och återvunnet nylonmaterial med mekanisk stretch för optimal komfort. Delar av jackan är fodrad med ett ultra-tunt...
falketind Alpha120 Zip Hood i herrmodell
falketind Alpha120 Zip Hood är vårt bästa mellanlager när det gäller förhållandet mellan värme och vikt och fuktgenomsläpplighet.