Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
2015 var först lite platt och skarp i smaken tyvärr, men när de värmde upp så minskade skillnaderna ändå (kylda i grönsakslådan i kylen så inte så kalla från början).Och omdömena?
Bryggs ju i Västerås sen några år tillbaka, tycker generellt Slottskällan blivit sämre sen dess, tyvärr.Har för mig att jag köpte denna precis när den kom och den var ok, köpte dock en nyligen igen och den smakade skit rent ut sagtVisa bilaga 783925
Ska vi träffas i Österrike?Visa bilaga 784182
Första trappsteget klart
Det hade varit superkul, jag är med frun och helt utan cykel så kanske en annan gång när det är mindre museer etc.Ska vi träffas i Österrike?
Njut! Ser närmast religiöst utVill inte bli otrevlig, men på onsdag kväll, Jarek sitter HÄR och testar många deras "produkter".
Donau resan är bokad
Visa bilaga 784180
Visa bilaga 784175Visa bilaga 784176Visa bilaga 784177Visa bilaga 784181
Om inte du, så kanske din fru vill träffa mig?Det hade varit superkul, jag är med frun och helt utan cykel så kanske en annan gång när det är mindre museer etc.
Ibland måste man synda för att sen fåen välsignelse att göra den där långturenOm inte du, så kanske din fru vill träffa mig?
Egentligen gillar hon inga museer
P.S: du syndar! Österrike UTAN cykel![]()
Ser enormt fruktig ut
Sitter vid Donau Quelle och dricker öl. Bilderna senare. Nästan ingen täckning.
Båda orden är inlånade från latinets cepulla.Nakládaný Utopenec s cibulí, pálivou papričkou, chléb heter rätten som serveras kall, lustigt att finskans ord för lök är sipuli.
Sitter vid Donau Quelle och dricker öl. Bilderna senare. Nästan ingen täckning.
O Tannenbaum, o Tannenbaum