Anders wester
Aktiv medlem
Cykelvasan 2025
Fast jag kör på lördag. Ser ut att kunna bli lite mer sol då?Jag velar fram och tillbaka vilka glas man ska ha i glasögonen imorrn. Mörka eller klara?
Startar 09.10..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag kör på lördag. Ser ut att kunna bli lite mer sol då?Jag velar fram och tillbaka vilka glas man ska ha i glasögonen imorrn. Mörka eller klara?
Startar 09.10..
Snyggt3:33 Öppet Spår 2024 H50. Tippade 3:25 via Ahlsell så nu är det bara att lösa det på lördag ……
Keps under hjälmen så droppar det mesta av svetten framför glasögonen.Jag funderar på klara eftersom man ser bättre genom dem när det droppat ner svett på dem från hjälmen och man blivit tvungen att försöka torka av dem med fingrarna. 09.10... Då är det ju nästan så du har en glasögonsponsor.
Skönt att inte vara den enda idioten som kör!Körde öppet spår på 3.51 förra året. Hoppas på 3.30 i år.
Hmm har blivit idiotförklarad av kollegorna i veckan. Jobbar i Lindvallen och har gratis boende men åkte hem idag 35 mil för att hämta cykeln och åka upp 05 imorgon![]()
Nja, jag kör 30kmJag funderar på klara eftersom man ser bättre genom dem när det droppat ner svett på dem från hjälmen och man blivit tvungen att försöka torka av dem med fingrarna. 09.10... Då är det ju nästan så du har en glasögonsponsor.
Bra att du är riktig cyklistKörde öppet spår på 3.51 förra året. Hoppas på 3.30 i år.
Hmm har blivit idiotförklarad av kollegorna i veckan. Jobbar i Lindvallen och har gratis boende men åkte hem idag 35 mil för att hämta cykeln och åka upp 05 imorgon![]()
OH bra fråga .. 09.45 är det min tur prizm blir det nog ! Om det inte öser ner förståsJag velar fram och tillbaka vilka glas man ska ha i glasögonen imorrn. Mörka eller klara?
Startar 09.10..
OkJag har lallat runt på 3.03, 3.04, 3.04, 3.08, 3.21
Både HT och FS båda åren med samma tid.
Med något ev regnstänk. Men lär inte bli några mängder.Kollade väder nyss .. mellan 12 och 21° sol och jävligt blåsigt
Har ni sett annat ?
Galet jämna tider även om förutsättningarna varieratJag har lallat runt på 3.03, 3.04, 3.04, 3.08, 3.21
Både HT och FS båda åren med samma tid.
Kör du inte om mig så bör du överväga att bryta ;)Gravelgänget får 5min försprång. En av utmaningarna blir väl att cykla om så många gravelcyklister man kan![]()
Hahaha jag får försöka. Sätter du en nejlika i knapphålet så jag känner igen dejKör du inte om mig så bör du överväga att bryta ;)
Tror vi är många i grupp 0 som egentligen hör hemma långt bak i leden.
Du kan inte missa mig, är han som ligger i fosterställning och spyr i diket.Hahaha jag får försöka. Sätter du en nejlika i knapphålet så jag känner igen dej![]()
Du kan inte missa mig, är han som ligger i fosterställning och spyr i diket.
Jag tänker lite regnstänk - inga överdrag. Mkt regn å blött - skoöverdrag på.Nybörjarfråga. Jag ska cykla ÖS imorrn fredag. Det verkar bli regn. Är skoöverdrag att rekommendera? Siktar på runt 4h
Jag funderar på klara eftersom man ser bättre genom dem när det droppat ner svett på dem från hjälmen och man blivit tvungen att försöka torka av dem med fingrarna. 09.10... Då är det ju nästan så du har en glasögonsponsor.
Hur känns sadelhöjden dåFan ni skulle ej nämnt tröja kort/lång eller regn ... jag velade innan ang. Sadeljävelns vinkel .. (har ändra 15ggr)
Är du helt säker på däcktrycket?Fan ni skulle ej nämnt tröja kort/lång eller regn ... jag velade innan ang. Sadeljävelns vinkel .. (har ändra 15ggr)
Som bäddad för farliga omkörningar.Gravelgänget får 5min försprång. En av utmaningarna blir väl att cykla om så många gravelcyklister man kan![]()
Varför det?Som bäddad för farliga omkörningar.
Undrar jag oxå?Varför det?
Nu har jag sänkt nån grad på sadeln... allt är perfektHur känns sadelhöjden då![]()
Haha, nej tyvärrNu har jag sänkt nån grad på sadeln... allt är perfekt![]()
Jag vet ca.10.30 imorgon om det är bra ..Haha, nej tyvärr![]()
Det är lugnt, ät kolhydrater och skit i att proppa dig full med skit ala 1900-tal så går det braJag vet ca.10.30 imorgon om det är bra ..![]()
Jag är rädd för rövsmärta ocksåDet är lugnt, ät kolhydrater och skit i att proppa dig full med skit ala 1900-tal så går det bra![]()
Ta av sadeln!Jag är rädd för rövsmärta också
Bäst att rulla ner bilvägen, eller tips på bra mindre väg?Cykel ner är att föredra framför att åka bil. Osäker på hur lång tid det kan tänkas ta
Johns Sport i Mora hade både laddare att låna och ett extra batteri att sälja. Så nu har jag 2 fulla batterier.Fick du tag i någon laddare?
Du kan pruta den tiden rejält om du tar i (på Lördagen)Hade regnat en del mot Mora så halva banan var torr och fin och andra halvan rätt så blöt och ledrig. Nådde inte mitt mål men slog förra årets tid med 11 min så rullade in på 3.40. Största delen körde jag solo kanske låg på rulle ett par mil