Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
simson sa:Hej !
Nu är det jättenära....
simson sa:Kass bild på fint hantverk .
Der Kaiser sa:Underbar!
Håller helt med om att det är Mattias/kid1000/Experimental prototyper som ska ätas :-)
Vad blev det för HA?
Ser ut som en rejäl gaffel.
Låter som EST.Mm, coolt.
Tvärtom, dvs spara baktriangel och sätta på stål fram är rätt cool också. Minns inte vems det var. Den har nog inte synts till sen dess.
Ja, tror han byggde till nån annan på en nukeproof triangel. Åt vem minns jag inte.Låter som EST.
Jag tror hans första egna ram kombinerades med en ärvd bakdel i kolfiber. Den del av tråden som till stor del behandlar även geometri och jiggar.Ja, tror han byggde till nån annan på en nukeproof triangel. Åt vem minns jag inte.
Kollade lite i tråden precis. Har varit sugen på att lära mig svetsa och det är väl inte helt orimligt men allt svarvande och fräsande man behöver har jag inte riktigt plats med....
Kolfiber är kanske inte så dumt i alla fall.
Jag byggde en junior ram helt från grunden till dottern, den gick tills jag pensionerade den, textreme väv på alla rör. Såg helt OK ut. Lätt var den, 800 gr någonting. För ca 10 år sen :)@Kid1000 - har du några bilder på rör-rör ramen du nämner? Börjar ju fantisera om ny gravel-ram här. Inte bra för bankkontot. Som tur är vore det måååånga år bort.
Wow! Får börja spara!Jag byggde en junior ram helt från grunden till dottern, den gick tills jag pensionerade den, textreme väv på alla rör. Såg helt OK ut. Lätt var den, 800 gr någonting. För ca 10 år sen :)
Bilder har jag inte men kan vid tillfälle hitta någon bild på den som jag fotade i bikeparken.