Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men den borde han få tillbaka på vägen ut igen?
I dagsläget är det nog ingen som vågar ge sig på att ge ett korrekt svar på din fråga.Det underlättar väl om det är min vanliga cykel jag ska ta med till USA. Alltså inte en ny. På en gammal Järnhäst-trotjänare =) kommer väl ingen tull och moms som ska betalas extra?
Tar förslagen till mig. =)=)Säkrast är att du åker till USA, startar en cykelfabrik där och tillverkar den själv. Dock bör du undvika att befinna dig i landet. Glöm dock inte att personligen genomföra en hyllning till presidenten på plats och överlämna en modest gåva i form av Grönland.
Jo, tänkte besöka en del platser först i andra städer, andra delar av landet, så meningen var att inte behöva släpa med cykeln runt till dessa.Vad är det som skall underlätta genom att skicka cykeln i stället för att ta med den på planet?
Beroende på vilket bolag som man flyger med, så ingår cykeltransporten i biljettpriset också.
Läste hos en favorit web-shop att de inte skickar till USA just nu.Undra om det skulle gå att skicka cykeln med DHL eller något annat känt transportföretag.