onegear
Aktiv medlem
[Kalender] SSSM 2025 i Jädraås
Kanske skulle ha en bild på paco istället för en kyckling?Höger för mesgubbar![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kanske skulle ha en bild på paco istället för en kyckling?Höger för mesgubbar![]()
Nu missuppfattade jag först (tror jag) som att en (naken)bild på Paco skulle få mig att svänga dit men kanske Paco också är en mes utan frambroms (somjag)Kanske skulle ha en bild på paco istället för en kyckling?
En bild på er två när ni övar gubbsnusk kommer få alla att köra åt vänsterNu missuppfattade jag först (tror jag) som att en (naken)bild på Paco skulle få mig att svänga dit men kanske Paco också är en mes utan frambroms (somjag)
Om pilen visar vänster eller höger?En bild på er två när ni övar gubbsnusk kommer få alla att köra åt vänster![]()
Skönt! Tror bara att jag klarar en åt gångenDöds åt vänster gubbsnusk åt höger...
Inte jag heller men är nybörjare och försöker anpassa mig , har inte ens flanellskjortaJag trodde inte vi var den sortens skäggiga män i flannelskjorta som hänger i skogen?![]()
Du har fått slagsida redan vid 20-tiden, så det är bra att du tränar!
Har man skrivit i tråden så blir det hämtning om man inte dyker upp !Du har fått slagsida redan vid 20-tiden, så det är bra att du tränar!
(PS. Mina inflik i denna tråden ska till 100% ses som ren FOMO, då både singelspeedhoj och tid saknas för tillfället...)
Får man både en Guldkällan och mikrofon om man svänger höger? Är det smygrekrytering för att bli kommentator för de som svängde vänster?
Jag väljer garanterat kycklingen. Saknar helt hybris och vill bara ta mig i mål. Alla former av udda (eller vanligt) skogssex är uteslutna för min del.Chansen att få ligga borde vara större vid vänstersväng
Vänster - Dödsgubbsex
Höger - Ligga med kyckling aka Paco
@Hasse#7 du får svänga först så följer jag efter bara….
Att fightas om DFL kräver inte bara lång väg och mycket tid, man måste ta sig i mål också.Du är förnuftets röst här @Hasse#7 Föredömligt.
Enligt envisa rykten på darknet kommer årets bana kräva sin gubbe för att bara ta sig i mål.Att fightas om DFL kräver inte bara lång väg och mycket tid, man måste ta sig i mål också.
Känns smidigare att göra en dns på plats om man är höjdrädd fet gubbe, slipper man släpa på cykel åssåEnligt envisa rykten på darknet kommer årets bana kräva sin gubbe för att bara ta sig i mål.
Kampen om DFL kommer bli hård!![]()
Öl kommer att finnas i närheten av döds eller kyckling platsen men man kanske skulle ha en microfon för livekommenteringFår man både en Guldkällan och mikrofon om man svänger höger? Är det smygrekrytering för att bli kommentator för de som svängde vänster?
Nästa fråga: Varför är kycklingen på bilden blank? Har den svettats då den cyklat single speed eller är den helt enkelt insmord vid tillfället då den avbildades? Varför i så fall?
I närheten av döds eller i närheten av kycklingplatsen?Öl kommer att finnas i närheten av döds eller kyckling platsen men man kanske skulle ha en microfon för livekommentering
Kycklingen är insmord med vasselin för.... ja... äsch... vi släpper det...
Båda eller rättare sagt... det är alltid nära till öl på SSSMI närheten av döds eller i närheten av kycklingplatsen?
Isf blir valet enkelt![]()
Ja! Liten, rosa och med päls på krage och muddar!Kollar lite på t-shirts med sssm tryck. Kan det va nått?
Jag är nog team klibbaJa! Liten, rosa och med päls på krage och muddar!
Klibba funkar annars lika bra!
Och körde förra årets dödslinjeOki nu i årets tråd..
Jag å Janne har druckit gjort långkullerbyttor cyklat av en ss kedja som lagades med en 8 delad snabb länk osv. Nu är vi på g!Visa bilaga 792745Visa bilaga 792746Visa bilaga 792748Visa bilaga 792749
Adaptrar?Jobbar på att få på 2.6" jag med, men hjulen det lirar bäst med vill inte sitta på Boost-gaffeln jag har nu, så jag jagar stel 29-gaffel med rakt styrrör och 15x100 eller möjligtvis QR.
Adaptrar?
Tänkte skriva att jag kunde tillverka adaptrar på jobbet ( för att jag är en så snäll och ödmjuk människa) men tänkte inte på skivadaptern.Det har jag idag till det hjul med Hope-nav som sitter där nu. Men till King-naven kostar de vettigaste adaptrarna (https://mrpbike.com/products/better-boost-hub-conversion-kits?variant=12922509787178) $45 plus att man ska få dem till Sverige med..
Men cykeln rullar ju som den är idag.
Eller NICK...det var INTE tråkigt att puttra runt i Hellas med en växel och ingen fjädring för 15 år sen.