jarek996
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Min är också AFTER BIKE
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Min är också AFTER BIKE
Måste varit någon som klantat sig när de uppdaterade sortimentet. Nu är den åter igen.
Tur man har en private stash, försvann från släppet idag!
Den där är en fullpoängare 5/5
Ja, jag såg det tidigare idag, beställt! :)Måste varit någon som klantat sig när de uppdaterade sortimentet. Nu är den åter igen.
![]()
Rochefort 10
Nyanserad, fruktig smak med sötma, inslag av dadlar, kryddor, muscovadosocker, torkade aprikoser, pomerans, choklad, nötter och fruktkaka.www.systembolaget.se
nja, abten är bra mycket bättre.
"Min" butik har fortfarande inte packat upp den trots 93 flaskor i saldot... men det gäller också halva julölssortimentet. Förmodligen är det helt galna mängder öl som levereras under november och personalen prioriterar nog att sälja framför att packa upp.Det händer då och då att öl stryks strax innan säljstart men de brukar dyka upp igen inom någon vecka. Jag antar att det handlar om försenad leverans från importören.
Blir spännande, kräks jag så vet jag i alla fall varför, banan och min mage går inte ihop! =)
Det är ju faktiskt bananpuré i den och inte arom, vilket jag tyckte var dels modigt men också helt rätt. Dock är det inte särskilt mycket banansmak och den är i torraste och tunnaste laget för en pastry stout.Blir spännande, kräks jag så vet jag i alla fall varför, banan och min mage går inte ihop! =)
Prova, det är enda sättet att veta. Jag är försiktigt tveksam.
Ja, det var ingen "pastry" stout. =)Ganska olik den förra, denna är som godis i jämförelse. Kunde varit fylligare men relativt modest ABV ändå.Visa bilaga 802396
Samma!Ingen öl på 21 dagar. En vecka kvar. Ser fram emot den här https://www.systembolaget.se/produkt/ol/duvel-1049101/
Vågar inte lita på något från I&G pga förutfattade meningar sen ett par år tillbaka, men man kanske ska våga prova något från dom igen.
Är den ok? Svårt att hitta bra pumpa-bärs.
Tung vecka helt klart.Måste Systembolaget koncentrera släpp av ALLA goda öl till några få veckor? Dags för SMS-lån! ;)
Tyckte nog att den var rätt trevligÄr den ok? Svårt att hitta bra pumpa-bärs.
Ah! Just ja, så var det!Nu när man fått påfyllt med nya, så får man knäppa en gammal.
Visa bilaga 802611
Det var för övrigt fejk njus att de nya på bolaget är 2024. De är naturligtvis 2025. Samma problem hade Systemet förra året.