Cordelia01
Medlem
Köpråd heldämpad mtb max 40 000kr
Hej!
Har idag en Orbea Laufey h10 men är sugen på att skaffa en heldämpad trail cykel istället.
Kör väl mest vanliga stigar men vill också att den ska funka att cykla på i bike parks (är nybörjare så blir mest blåa leder).
Har en maxbudget på absolut max 40 000kr. Men helst runt 30 000kr. Går det att köpa en heldämpad cykel som har minst
lika bra komponenter som Laufey h10? Vill ju inte byta ner mig liksom eller måste man spendera mer?
Har kikat runt lite på vad jag kan hitta som finns inne nu i min storlek (163 cm) på de cykelsidor jag känner till och
har kikat lite på dessa.
cyclstore.se
www.tcmcykel.se
www.biketown.se
www.bikester.se
www.tcmcykel.se
Är någon av dessa ett bra alternativ tror ni eller är något helt annat mer prisvärt?
Skulle kunna tänka mig något begagnat, men finns ju inte jättestort urval när man inte är speciellt lång..
Tacksam för svar!
Har idag en Orbea Laufey h10 men är sugen på att skaffa en heldämpad trail cykel istället.
Kör väl mest vanliga stigar men vill också att den ska funka att cykla på i bike parks (är nybörjare så blir mest blåa leder).
Har en maxbudget på absolut max 40 000kr. Men helst runt 30 000kr. Går det att köpa en heldämpad cykel som har minst
lika bra komponenter som Laufey h10? Vill ju inte byta ner mig liksom eller måste man spendera mer?
Har kikat runt lite på vad jag kan hitta som finns inne nu i min storlek (163 cm) på de cykelsidor jag känner till och
har kikat lite på dessa.
Specialized Stumpjumper Alloy Blaze - Full Suspension - 2023
Fantastisk heldämpad mountainbike med 29-tumshjul Specialized Stumpjumper Alloy är en heldämpad mountainbike med en otroligt lätt och hållbar aluminiumram och högkvalitativa komponenter. Cykeln är utrustad med Tektro hydrauliska skivbromsar för effektiv och pålitlig bromsning, medan RockShox 35...
Cannondale Habit 3 | Purple Haze | Heldämpad MTB | TCMcykel.se
Köp Cannondale Habit 3 | Purple Haze | Heldämpad MTB online hos TCMcykel.se | Sveriges bästa utbud av Cannondale
MTB Specialized Stumpjumper 15 Comp Alloy Satin Powder Indigo
Stumpjumper 15 Alloy är här för att göra slut på kompromisserna på stigarna. Sluka ojämnheter som de stora cyklarna? Check på den. Kontroll, lekfullhet och effektivitet som med kort slaglängd? Japp, det med. Och vad sägs om en rejäl dos personlig anpassning för att göra den perfekt för den enda c...
Heldämpad MTB Orbea Occam SL H10 Metallic Cinnamon/Black
Snabb och lätt stigcykel som ger dig självförtroendet att ta dig an tuffa utmaningar Den lätta, smidiga och mångsidiga Orbea OCCAM SL H10 ger dig mod inför utförslöpor och ser till att du hittar kraft i klättringarna, på allt ifrån episka långfärdsrepor till intensiva kvällsrundor. Grundbulten ut...
Orbea Occam LT H10 | MTB Trail-AM | Tanzanite | TCMcykel.se
Köp Orbea Occam LT H10 | MTB Trail-AM | Tanzanite online hos TCMcykel.se | Sveriges bästa utbud av Orbea
Är någon av dessa ett bra alternativ tror ni eller är något helt annat mer prisvärt?
Skulle kunna tänka mig något begagnat, men finns ju inte jättestort urval när man inte är speciellt lång..
Tacksam för svar!