Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Det är en klassisk bild man sett flera gånger tidigare, men har aldrig noterat att det sitter en flite där. Känns ju som man lika gärna kunde gjutit in en sadelform också när man ändå gjort sig så mycket besvär.åtminstone en snygg sadel
Hittad vid McDonald's i Umeå.
Googlar man lite så hittar man att det är en elcykel från Alibaba. På bilden tydligen med batteriet borttaget.
Visa bilaga 799764
Hade inte Kanjon nåt liknande?Hej,
Vad säger man? Tyckte först att den hette ”silvertejp”, hade ju förklarat ett och annat (och hade dessutom platsat både i fulmeks- och ”visa ditt rambrott”-trådarna).
Hade inte Kanjon nåt liknande?
Sinnessjukt fulNu blir man väl kölhalad och uppspikad bakom ladugården, men jag tycker verkligen denna ser bedrövlig ut. Visa bilaga 802247
Jag kommer nog hänga där bakom ladugården jag också, men kommer då hånflina lite åt mig själv som har den där cykeln som min absoluta favorit bland gravel-cyklar. En sån där i S-works-modell hade jag inte tackat nej till.Nu blir man väl kölhalad och uppspikad bakom ladugården, men jag tycker verkligen denna ser bedrövlig ut. Visa bilaga 802247
Ser väl ut som de flesta av dagens kolfibercyklar?Nu blir man väl kölhalad och uppspikad bakom ladugården, men jag tycker verkligen denna ser bedrövlig ut. Visa bilaga 802247
Byggde inte EST nåt liknande (fast snygg) av en gammal alu-GT för ett antal år sen?Nu blir man väl kölhalad och uppspikad bakom ladugården, men jag tycker verkligen denna ser bedrövlig ut. Visa bilaga 802247
Ingen aning. Men av det jag sett från hans trådar så verkar han vara en synnerligen god innovatör och imponerande duktig på att bygga och få ihop saker. Han skulle säkert kunna producera 20 styck replikor i stål för pengen en ovansyående kostar hos spec - med skillnaden att det ser bra ut.Byggde inte EST nåt liknande (fast snygg) av en gammal alu-GT för ett antal år sen?
Triathloncyklar har alltid varit speciella.
Var är ögondropparna, nu fick jag sådär ont i ögonen igen!
Dom där fanns väl som MTB med väl?
Säkert med samma typ av stötdämpare!Dom där fanns väl som MTB med väl?
Vad är detta?
Visa bilaga 803472
Blandning av tempocykel och dragracer? Rejäl bakvinge iallafallVad är detta?
Visa bilaga 803472
En Batmobile ala Happyride? (AI kar en bit kvar)Vad är detta?
Det kommer vara lite lurigt att cykla med den. Skärmen över framhjulet verkar sitta fast i ramen samtidigt som den hår genom gaffeln, det ger minimala möjligheter att svänga framhjulet.
Frågan är vad som är mest värt att låsa fast på den där, ramen eller bakhjulet? Kanske har ägaren prioriterat fel...Hittad vid McDonald's i Umeå.
Googlar man lite så hittar man att det är en elcykel från Alibaba. På bilden tydligen med batteriet borttaget.
Visa bilaga 799764
Men för h…..e den här tråden blir bara värre och värre
Eh, 5800 är en fantasisumma för ett sådant missfoster.Favorit i repris, den har varit med här i tråden många gånger under åren. Men nu har väl priset ändå gått ner rätt rejält? Vill minnas att det var rena fantasisummor tidigare.
Men vänta, hur är bakfjädringen tänkt att funka på den där?Eh, 5800 är en fantasisumma för ett sådant missfoster.
Men vänta, hur är bakfjädringen tänkt att funka på den där?
Aha. Men den ramen lär ju flexa en del, så lite bakfjädring finns det nog...Det är inte bakfjädring, det är dekoration.
Typisk "Cykel-på-köpet". Vanligtvis rätt kass.Visa bilaga 804192Osedvanligt många rätt men ändå så fel - ”Happy, Class, mature, road(?)”
Skulle nog tvärsäkert våga påstå att den är helt jävla bedrövligTypisk "Cykel-på-köpet". Vanligtvis rätt kass.