Oj, de är inte alls så jag uppfattar de som skrivs, jag får uppfattningen att SCF ses som pengakåta pampar som är ute efter pengar bara, att dom är kommunister och är ett stort hinder för cyklingen, att dom inte gör nåt bra öht och att man lika gärna kan ta ev. olyckor på tävling ”på hemförsäkringen”
dvs sånt jag som cyklist och klubbmedlem och arrangör och licenstagare ser som rent skitsnack och trams
jag har skrivit tidigare att man absolut kan tycka att SCF gör fel i sak och att det är en tråkig situation, de e bara att scrolla upp och läsa, men det framgår inte att folk här är balanserade i sina åsikter utan det känns rätt extremt och då tar man det inte på allvar. Det måste du hålla med om?
Tips: det går att kompistävla i motions lopp också, det finns både tidtagning och resultatlistor. Testa, det är kul!
nog rätt vanligt att ett förbund är ganska inriktade på tävlings sidan av sporten i fråga, och det kan man absolut ha åsikter om, men då är det bättre med en seriös diskussion och inte inleda med kommunistanklagelser, vara svinnegativ till nåt man uppenbarligen inte har riktig koll på osv.
nu försökte jag vara extremt balanserad och inte ge tillbax med samma mynt.