Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ät gul snö. Det kan vara öl. Gammalt jämtländskt ordspråk.
Lite balt.![]()
Litauiskt it-företag tar över snöröjning i kommuner i Skaraborg
När snöröjningen i fyra kommuner i Skaraborg upphandlades blev vinnaren något oväntat ett litauiskt it-företag. Detta har skapat många frågor om hur de ska klara snöröjning i svensk vinter. Men deras vd försäkrar för SVT Nyheter Väst: – Vi snöröjer redan i flera litauiska kommuner och har...www.svt.se
Alltså, nu vet jag inte var du bor men sådana där inlägg renderar genererllt i tvångsdeportering till Göteborg ;)Lite balt.
Lyckades nyligen fly efter 20 år där..Alltså, nu vet jag inte var du bor men sådana där inlägg renderar genererllt i tvångsdeportering till Göteborg ;)
Man kan ta Göteborgaren ur Göteborg...?Lyckades nyligen fly efter 20 år där..
Eller snarare once you go (become) Göteborgare..Man kan ta Göteborgaren ur Göteborg...?
Eller snarare once you go go gubbeEller snarare once you go (become) Göteborgare..
Kan du inte behålla den därborta, snälla
Du får köpa med dig finsk lakrits.
Kul karta! Var finner en snöofil denna?
SMHI:s max-och min-värdesobservationer:Kul karta! Var finner en snöofil denna?
Ffs, skicka den till oss i fjällen!Någon slags snöblandat i Nacka.
Bara så att du inte kan ta ner posten, den behöver bevaras för eftervärlden.Misär….. hade tänkt paddla eller cykla. Nu känns ”supa ner sig” plötsligt helt rimligt.
Du är ju förberedd, snöskoveln är framme.
…… och snart av urin….. för vattenklosett har aldrig vart bajens grej….Nu värms södermalm upp av kärlek.
Visa bilaga 823129