Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
EST sa:Grymt !! en liten hemmafräs :)
matz 1 sa:Helvete vad stiligt !!
Jag gjorde lika med en GT avanche en ggn.. sålde den för 3500...dumt.....
DarthVidar sa:Stiligt! Men skall den inte få lite dekaler eller klibbor av något slag?! En rawad hoj utan dekaler ser lätt lite identitetslös ur...
Jimel sa:DarthVidar sa:Stiligt! Men skall den inte få lite dekaler eller klibbor av något slag?! En rawad hoj utan dekaler ser lätt lite identitetslös ur...
Nej snyggt och stilrent ?
Valhalla_ sa:Dekaler? Nej kalt ska det vara!
Du har fel åtminstone i det här fallet.DarthVidar sa:Jimel sa:DarthVidar sa:Stiligt! Men skall den inte få lite dekaler eller klibbor av något slag?! En rawad hoj utan dekaler ser lätt lite identitetslös ur...
Alltså hojen är riktigt fin, men ni har fel ? (rent objektivt alltså)!
Jag hade en rawad GT LTS (även den med rött styre) som jag var ruggigt förtjust i. Men den hade iaf nån ovidkommande fox-klibba och nått annat som bröt av monotonin... iofs är welle:erdballs ”monoton und minimal” en ruggigt bra låt, tänk om jag har fel ??...
DarthVidar sa:Jimel sa:DarthVidar sa:Stiligt! Men skall den inte få lite dekaler eller klibbor av något slag?! En rawad hoj utan dekaler ser lätt lite identitetslös ur...
Alltså hojen är riktigt fin, men ni har fel ? (rent objektivt alltså)!
Jag hade en rawad GT LTS (även den med rött styre) som jag var ruggigt förtjust i. Men den hade iaf nån ovidkommande fox-klibba och nått annat som bröt av monotonin... iofs är welle:erdballs ”monoton und minimal” en ruggigt bra låt, tänk om jag har fel ??...
Orkar man detta? Styr och svinglager måste knabbas ut antar jag?Tröttnade lte och tog fram vinkelslip med stålborste. Nu är det nästan klart. Några fläckar och lite scotch brite kvar bara.
Visa bilaga 397442
Visa bilaga 397443
Jag tror inte lacken håller ihop ramen och vi har en som är raw från fabrik.jag strippade å all lack ifrån min scott sen insåg jag hur mycket lacken "håller" ihop hojjen så det får bli att 2komponents lacka ca 4-5 mm tjock lack över hela ramen för att få tillbaka endel stadga & strykttålighet . ser fränt ut du !
Nej, det är skitjobbigtOrkar man detta? Styr och svinglager måste knabbas ut antar jag?
Anledningen är att dottern fortfarande får separationsångest så ska jag kunna smyga in en fs måste den nog matcha HTn
Skulle iofs ha vintern på mig men blir att köpa lagerpress o vad som nu behövsNej, det är skitjobbigt![]()
Lagren är inga problem, det är färgen som är det jobbigaSkulle iofs ha vintern på mig men blir att köpa lagerpress o vad som nu behövs