Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
På aftonbladiska innebär det att någon bröt staven.Undrar vilket lopp Aftonbladets reporter sett. Var tydligen ett kaoslopp.
Varför skulle lagkörning bara vara intressant om det är en totalcup det tävlas om? Tycker det brukar vara rätt gott om lagkörning på endagslopp i cykel.Ja eftersom tjejerna aldrig går för totalcupen så är ju lagkörning ganska ointressant bara egna segrar som räknas.
Så det du menade var att enda gångerna de kört som ett lag har varit när det funnits någon totalcup att köra för? Det jag kan påminna mig där är Ilars "maskning" som gjorde att Dahlqvist inte tappade sprintcupen.Ja om de skulle köra som ett lag, Men det händer ju i princip aldrig. Då hade ju Ebba släppt iväg Frida och låtit Norskorna jaga.
Formen kan jag inte uttala mig om men båda två kunde ju "sitta med" när svenskorna gick loss och gjorde de ryck de gjorde. Sedan kunde båda spurta sig till topp 3. Helt formlösa verkar de inte men jag har sett FK och EA flyga ifrån dem när de senare är i sitt bästa.Vad säger att Weng och Diggins skulle varit mer "toppade" än F&E i helgen?
Senaste VM med fristil och intervallstart.Formen kan jag inte uttala mig om men båda två kunde ju "sitta med" när svenskorna gick loss och gjorde de ryck de gjorde. Sedan kunde båda spurta sig till topp 3. Helt formlösa verkar de inte men jag har sett FK och EA flyga ifrån dem när de senare är i sitt bästa.
En Frida i storform parkerar klungan, kör ifrån Ebba, går ifatt Johaug och vinner spurten.Senaste VM med fristil och intervallstart.
Visa bilaga 806179
Svenskorna var nog i ganska bra form då. Ebba tog guld+brons individuellt och Frida tog två silver och ett brons.
Så, att svenskorna nödvändigtvis kör ifrån Diggins i en masstart i fristil på en relativt enkel bana bara de är i form tycker jag inte är givet.
Kul och spännande lopp, men inte så relevant i denna diskussion p.g.a.:En Frida i storform parkerar klungan, kör ifrån Ebba, går ifatt Johaug och vinner spurten.
<iframe width="560" height="315" src="" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>
Ukraina har väl någon lista på idrottare de inte tycker ska få tävla och jag har för mig att den var bredare än kopplingar till krigsmakt/säkerhetstjänst.Inte ryssar som stöttat Putin? läste jag någnstans
FIS är väl inte boven här. Det är IOK och CAS.Vidrigt, på alla plan och i alla riktningar. FIS och IOK bör läggas ner.
Hon verkar vara en riktig ärkeidiot, som inte fattat att Ryzzland mördat 50-100 tusen oskyldiga civila i Ukraina. - En del var idrottare med internationella meriter. Pernilla kan dra åt h-e.Pernilla Wiberg sitter nu i Aktuellt och rabblar paragrafer och försvarar beslutet. Jävla mupp.![]()
Jo, men visst, det har ju funkat fint förr. Eller inte!Nä det var mycket snack om idrottens förbrödring där och krigande länder som kan samsas. Jo tjena.