Stumpy
Aktiv medlem
Visa dåligt låsta cyklar
Snart bajs på växelreglage.Lkpg stad anlitar nu flygande övervakning vid cykelparkeringar.
Visa bilaga 780480
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snart bajs på växelreglage.Lkpg stad anlitar nu flygande övervakning vid cykelparkeringar.
Visa bilaga 780480
Går väl iofs att sätta bakhjulet i också men ändå svårt att få in ramen i något där.- Framhjulet bara.
+ Rejäla bultar.Visa bilaga 783934
Sånt har hänt mig med ....tom glömt nyckeln i låset...
Fick du tag i en ”huvudnyckel”?
Har gjort samma både med bilen i stan och huset (inte i stan)Sånt har hänt mig med ....tom glömt nyckeln i låset...![]()
Fredag ju!Av spåret att döma så har någon haft väldigt bråttom till den populära uteserveringen som ligger lite till vänster.
Visa bilaga 790477
Fredag ju!
Två lås, ett snitt från marketplace.
Visa bilaga 808995
Tycker det ser ut som tre lås.Två lås, ett snitt från marketplace.
Visa bilaga 808995
Japp. Tre lås. Och sådär hade jag själv kunnat göra…Tycker det ser ut som tre lås.
Kanske det. Tycker det ser ut som punka på framdäcket. Ser inte så värst stöldbegärlig ut iofs.Hen kanske menar cykeln till höger om den, i mitt tycke, ovanligt vällåsta till vänster.
Det räcker med ett lås och kättingTvå lås, ett snitt från marketplace.
Visa bilaga 808995
VÄLDIGT vällåst skulle jag säga.Två lås, ett snitt från marketplace.
Visa bilaga 808995
Skall man klaga på något är det väl att den väldigt grova kättingen är låst med en ganska klen abus båge. Och möjligen att det kättingen sitter i är bortskruvbart. Men klart bättre än 95% av alla cyklar man ser. Ser dessutom ut som ett låst utrymme?VÄLDIGT vällåst skulle jag säga.
Framhjul bakhjul plus ketting..
Gäller försäkringen även om blocklåset kommer från en annan cykel?
OT Där gick man förbi många gånger när man var liten å skulle till fontänen å kolla bioHar ju helt glömt posta denna.
Cykel låst runt lagom hög stolpe.
Notera att hjulen inte vidrör marken.
Visa bilaga 809517
En Chagall-låsningHar ju helt glömt posta denna.
Visa bilaga 809517
Har ju helt glömt posta denna.
Visa bilaga 809517

Du tänker häng-lås? :DEn Chagall-låsning