Visa dåligt låsta cyklar
De fick ut dem i september 2019. Huset står kvar och det diskuteras fortfarande vad som istället ska göras med tomten 5 år senare.Hur slutade det där? Revs det. Hur länge blev de kvar?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De fick ut dem i september 2019. Huset står kvar och det diskuteras fortfarande vad som istället ska göras med tomten 5 år senare.Hur slutade det där? Revs det. Hur länge blev de kvar?
Nu snackar vi säkert..
Jo då mig med. Framförallt har det hänt säkert tvåsiffrigt antal gånger hemma. Hittar inte nycklarna. Till slut öppnar man dörren och kollar och hittar dem kvar i låsetDet där har hänt mig i stress till jobb...?
Men cykeln stod kvar ...
Jo då mig med. Framförallt har det hänt säkert tvåsiffrigt antal gånger hemma. Hittar inte nycklarna. Till slut öppnar man dörren och kollar och hittar dem kvar i låset
Frågan är ju om det faktiskt går att krångla ut låset genom ramen. Ser inte ut så.Visa bilaga 719958
Ingen sno låset iaf
Jodå, man trycker på toppen så den går snett igenom. Tar mindre än sekund.Frågan är ju om det faktiskt går att krångla ut låset genom ramen. Ser inte ut så.
Blir cykel snodd är det bara att ta sig en promenad runt ön så hittar man den ju ?Visa bilaga 724474
På Åland är det jag som låser dåligt. Fknns inget behov av ordentliga cykelställ. 9/10 låser inte ens cykeln.
Ja, och då lär den vara olåst. Ön är faktiskt lite större än man tror. Cyklade Mariehamn -Bomarsund och tillbaka idag och det tog lite på krafterna.Blir cykel snodd är det bara att ta sig en promenad runt ön så hittar man den ju ?
Ja, jag skojade lite baraJa, och då lär den vara olåst. Ön är faktiskt lite större än man tror. Cyklade Mariehamn -Bomarsund och tillbaka idag och det tog lite på krafterna.
Med tanke på att brottsligheten verkar krypa nedåt i åldrarna så …Ä det var ju en superhög stolpe!
Så mycket bättre än alla kommuner som köpt jättefina, dyra cykelställ där man bara kan låsa i hjulet.Motpol till dåligt låsta cyklar, det här känns ju som ett bra koncept.
Visa bilaga 729396
www.facebook.com
Bra för de med lådcykel men helt odugligt om man vill låsa fast en vanlig cykel , blir lite lätt skrymmande när man ska lägga den ner för att kunna låsa fast ramen….Motpol till dåligt låsta cyklar, det här känns ju som ett bra koncept.
Visa bilaga 729396
www.facebook.com
Tja, det är ju en lådcykelparkering.Bra för de med lådcykel men helt odugligt om man vill låsa fast en vanlig cykel , blir lite lätt skrymmande när man ska lägga den ner för att kunna låsa fast ramen….
Det står att ytan är uppvärmd och därmed is- och snöfri.Hur blir det när det är snö o is ?
Elen är uppenbart för billig i elområde 4?Det står att ytan är uppvärmd och därmed is- och snöfri.
Piteå? Då har de flyttat gränsen långt norrut.Elen är uppenbart för billig i elområde 4?![]()
Sorry, var lite tidigt. Menade såklart elområde 1.Piteå? Då har de flyttat gränsen långt norrut.
Kan ju vara returvärme i fjärrvärmeledningar också. Finns uppvärmda bänkar av det slaget i Malmö, vill jag minnas. Och det är område 4 kan jag lova.
I ärligheten är sådana betongblock dåliga utformade för att kunna låsa ordentligt i ramen. Om man inte har en kätting med sig och endast har ett U-lås blir det ibland det enda sättet att låsa någonting som på den här bilden.Vad är svagaste länken?
Visa bilaga 731922
Den som låste.Vad är svagaste länken?
Visa bilaga 731922
Om du menar Piteås lösning så ser du säkert att det finns cykelställ även till dig.Betongblocken ska ju bara bojkottas!
Byglar i marken, jeez va svårt det måste vara att balansera en 2-hjuling att bli stående hela dagen!
Eller så är det en alla 26-afficionados i yardsaletråden som köpt ett hjul.Hjulet ser helt flång nytt ut, cykeln hade försvunnit under natten.
Visa bilaga 731779
I båda fallen är svaret ”någon som tar bilen överallt de ska”.Vem är det som designar och vem är idioten som faktiskt beställer alla usla cykelställ? Vore skönt att slippa låsa fast cykeln i parkeringsskyltar från och till.
Jag har svårt att bestämma mig för om det här är en dåligt låst cykel, eller riktigt bra låst cykel.
Visa bilaga 735693
Det är väl en dålig låst cykel.Jag har svårt att bestämma mig för om det här är en dåligt låst cykel, eller riktigt bra låst cykel.
Visa bilaga 735693
Såg fel.Visa bilaga 735694
Där har vi en cykel som kunde varit bättre låst.
Yosemite. Cykel eller inte cykel, ingen kommer att stjäla staketet.Jag har svårt att bestämma mig för om det här är en dåligt låst cykel, eller riktigt bra låst cykel.
Visa bilaga 735693
Stor staketet har högre värde, så var inte för säkerYosemite. Cykel eller inte cykel, ingen kommer att stjäla staketet.