[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Finns inget annat AIK i SHL, och har väl inte heller funnits på åtskilliga årBuuuu!!
Det där är INTE AIK märket!
Det är ju en billig kopia...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns inget annat AIK i SHL, och har väl inte heller funnits på åtskilliga årBuuuu!!
Det där är INTE AIK märket!
Det är ju en billig kopia...
Förvisso, men det är inte det riktiga AIK!Finns inget annat AIK i SHL, och har väl inte heller funnits på åtskilliga år![]()
Det är väl inte så lätt för dom att spela med en svans mellan benen, var snäll.vet inte om man bör uttala sig när man har 12 gammla NHL spelare i truppen och fortfarande ligger sist i tabellen.
Avdelning, faller en faller alla?
Det är väl inte så lätt för dom att spela med en svans mellan benen, var snäll.
Skeppet sjunker!
Inte så svårt att slå Gnaget, det är ju ett div 1 -lag eller ngtDe leder mot gnaget men….
![]()
Larmet: Klassiska klubben riskerar konkurs
Kräftgången fortsätter för Södertälje SK. Nu rapporterar LT att klubben saknar miljoner och riskerar konkurswww.aftonbladet.se
Räcker det inte att helt enkelt bara benämna det gärdsgårdsserie?Inte så svårt att slå Gnaget, det är ju ett div 1 -lag eller ngt
Allsvenskan kanske?
Sämst i länet i gärdsgårdsserien i dag. Ja, det var inte så imponerande.Storstryk mot Södertäjle!
Vilket mörker....
Tord Lundström?Hittade en intressant karriär:
Ett antal SM-guld
Ett knappt dussin matcher i NHL med ett mål och en assist som resultat
Resten av säsongen i London
Ett par SM-guld till
Typisk svansen-mellan-benen-spelare?
Solna? Vilket lag är det?Jonas Andersson måste ha ett drömliv som kommentator jämfört med att ha blivit tvingad att spela i både Solna & Brynäs![]()
Solna? Vilket lag är det?
Men det är ju AIK!
Hm, nu blir jag lite orolig. Den där råttans tröja är ju för en klubb grundad 1801. Vet du inte när laget du håller på grundades?Men det är ju AIK!
Google is your friendNä, @MrSthlm prickade in den rätt. Nästan så man funderar på om han är smygbrynäsare.
Jodå, 1891.Hm, nu blir jag lite orolig. Den där råttans tröja är ju för en klubb grundad 1801. Vet du inte när laget du håller på grundades?
Varför reagerade du då på bilden?Jodå, 1891.
Heja Brynäs!Heja Leksand!
Nummer 1, ja.Malmö lyckades ta matchen till förlängning och straffar mot Frölunda. Starkt jobbat!
Färjestad lyckades ta matchen till förlängning mot Leksand. Starkt jobbat!
Färjestad förlorade 1 poäng och borde pryglasMalmö lyckades ta matchen till förlängning och straffar mot Frölunda. Starkt jobbat!
Färjestad lyckades ta matchen till förlängning mot Leksand. Starkt jobbat!
Heja på Brynäs!!
Trippel Helgevad säger du ? Har du slagit i skallen ?![]()
Jag såg det inte!Varför reagerade du då på bilden?![]()
En riktig AIK:are hade aldrig missat det.Jag såg det inte!
En riktig AIK:are bryr sig inte ens om det där fula klubbmärket!En riktig AIK:are hade aldrig missat det.![]()
Det har ingen riktig gjort heller.En riktig AIK:are hade aldrig missat det.![]()
Men.................................. vad har jag sagt om att spela på B-näs, jag är djupt sårad.
Jag skäms, förlåtMen.................................. vad har jag sagt om att spela på B-näs, jag är djupt sårad.![]()