Marcusorca
Aktiv medlem
raphafestive500
Jag fick ihop 250km sen lyckades jag bli sjuk. Får se om jag hinner få ihop några fler mil
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Starkt jobbat. Tyresös grusvägar är tuffa.Fint före på grusvägarna i Tyresta/Sthlm. Fick ihop 96k på dubbad MTB (26”a från 1997)
Tänkte köra längre. Men motvinden på väg tillbaka till människobyn var minst sagt fostrande.
234/500
Ja idag var det hysteriskt blåsigt, hade flera såna ögonblick där det var obehagligt.Fy vilken otäck vind. Hade det bara varit lite halt när det kom en vindpust sidledes hade jag blåst omkull. Halvvägs in och 292/500, det ska nog fungera.
En dags som denna ska man väl ta pendeln till Uppsala, sen cykla till Nynäs, och pendeln hem.Ja jäklar det var hårt idag. Tog mig ut för en tur i norrort - Roslagen, 20 milare planerat. Helt knäckt när kom till Vallentuna efter halva distansen. Bestämde mig för ta penseln när kom till Rosersberg. Kunde knappt ta mig dit. Men sedan blev det ju medvind så cyklade ändå hem, rakaste vägen. De slöaste men jobbigaste 178 km jag cyklat.
Får se om orkar mer. Just nu säger benen nej
227/500
Var är du?Jag är klar
Och räknar med att få minst 10 mil till imorgon
515/500
Förutsättningen är ju att lägga in ett distans"block" om man normalt cykeltränar och inte bara cyklar.Rapha Festive har alltid stört mig och jag har aldrig lyckats genomföra det.Just att lägga en kul utmaning exakt när tanken är att man ska lugna ner sig lite samt umgås med nära och kära, dessutom flänga över halva Sverige. Men något år ska det väl bli av... (kanske...).
Vi får se, jag brukar ju greja en del men detta är sannolikt övermäktigt mig, kör du.Förutsättningen är ju att lägga in ett distans"block" om man normalt cykeltränar och inte bara cyklar.
Jag kör inte, varför skulle jag?Vi får se, jag brukar ju greja en del men detta är sannolikt övermäktigt mig, kör du.Nu ska jag strax dricka upp min julglögg.
Stiligt x 2!Var i Köpenhamn en snabbtur och hämtade mitt märke!
Visa bilaga 809833
Kom hem idag. Jag har varit i Albanien och Montenegro. Bilden är från Albanien mellan Berat och ElbasanVar är du?
Coolt! Några planer på en RR?Kom hem idag. Jag har varit i Albanien och Montenegro. Bilden är från Albanien mellan Berat och Elbasan
Snyggt!725/500 mest inne. Avslutar med en runda fulldubbad mtb imorgon
Tackar. Haha Nej bilfärden till storstaden är inte medräknade, kanske skulle dra av dom 11 mil som du drog mig på klarälvsbananSnyggt!
En del finmil!
Räknas paddlingen från Hillbillyland?
Nej, du är min hjälte!Tackar. Haha Nej bilfärden till storstaden är inte medräknade, kanske skulle dra av dom 11 mil som du drog mig på klarälvsbanan![]()
Kolla filmen på hans Strava!
Fartgupp som är nästan 0,5 meter höga.Kolla filmen på hans Strava!
Två fartgupp på varvet.
Och han körde 2650 varv…..![]()
festive500.net
Låter mycket rimligare. Men… om man tex bor på södra halvklotet får man delta då? Svårt det där.okej, men i år kör vi väl gnu festive 500 istället? så slipper vi inne-"cyklingen" och att göra gratisreklam för ett klädföretag. jag provade förra året och fann att det var roligare när det hette gnu istället för r***a.
Home - Gnu-Festive 500
Gnu Festive 500 | 500 km of cycling between Christmas and New Year’s Evefestive500.net