Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du får som undertecknad räkna timmar också. Sträckan har minskat märkbart sedan jag började köra grus. På trainern räknar jag bara timmar.En minskning med 20% från 2024. Att jag "börjat" lite med MTB hjälper ju inte att få upp distansen.
Distance 12,810.5 km
Imponerande!Nu är det slutcyklat för detta år. Får vara nöjd när jag ligger borta på jobb på veckorna och bara kör några pass på helgerna när jag är hemma.
Visa bilaga 810061
5 pass , 33 mil o 12 timmar i snitt per vecka när du bara kör typ på helgerna?Nu är det slutcyklat för detta år. Får vara nöjd när jag ligger borta på jobb på veckorna och bara kör några pass på helgerna när jag är hemma.
Visa bilaga 810061
Ut å trampa nu du har sex och en halv timme på digPrecis hemkommen från sista turen.
Totalt 867 tyvärr![]()
Har varit ledig 2 veckor runt jul5 pass , 33 mil o 12 timmar i snitt per vecka när du bara kör typ på helgerna?
Är nog något jag missar![]()
Så inte ett årssnitt? Då fattar jagHar varit ledig 2 veckor runt jul
I Android-appenVet inte riktigt... Som en följd av att jag har dumpat Strava så är ju även veloviewer avkapat. Och jag har inte lurat ut hur connect kan berätta min total för året. Jo jag hittar till reports på webben, men den visar bara staplar och jag lyckas inte zooma in på mobilen...
Alldeles för lite i år i alla fall...
Känns som om det bara finns en sak att göra dåSaknas 15 fjuttiga km för att göra det 1000 mil som var målet.
Visa bilaga 810110
I Android-appen
- More
- Activities
- Cycling
- 1 y
Men kolla idag.![]()
Jaha, hur många timmar till ligger jag lika med dig i år? Eller har du redan drivit upp mätaren över noll?Härligt att läsa allas uppdateringar. Om mindre än 6 timmar är det bara att nollställa och börja om igen!
Du kan nog lugnt vänta till åtminstone imorgonJaha, hur många timmar till ligger jag lika med dig i år? Eller har du redan drivit upp mätaren över noll?
Starkt jobbat med tanke på året bara är 12 timmar gammalt300 mil grus, lite över 200 gympass och okänt antal pendlings+MTB mil pga loggar inte
Tre timmar” blötsnömys” med stora grabbenVisa bilaga 810146Visa bilaga 810147Visa bilaga 810148Visa bilaga 810149Visa bilaga 810150
Ja idag ,i morse , för två timmar sen det är väl i år…..? Uppskattat 1.8mil
1,8 milJa idag ,i morse , för två timmar sen det är väl i år…..? Uppskattat 1.8mil
Jag tänkte först skriva 0, sen kände jag att ”nej. Ett så trött gubbskämt gör ingen glad”Starkt jobbat med tanke på året bara är 12 timmar gammalt![]()