Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu missförstår du min frågavarför skulle den bästa cykelbutiken i Sverige ligga i Stockholm eller Göteborg ?
Spännande hur det kan skilja i upplevelse. Varje gång jag varit in på cykelcity har jag bara upplevt att jag stör någon obrydd snubbe i kassan.Cykelcity på Söder och Cykelhuset Upplands Väsby. Den senare har otroligt stort sortiment av ffa racer i övre pisklassen. Klart värt ett besök!![]()
Så kunde det vara på cykelcity i Göteborg också när den fanns.Spännande hur det kan skilja i upplevelse. Varje gång jag varit in på cykelcity har jag bara upplevt att jag stör någon obrydd snubbe i kassan.
Duktiga mekaniker däremot
Håller med DT här, de är bra på service och snabbare än vad de först säger. Har nyss hämtat ut min fincykel efter en genomgång och allt är topp utom en sak och det stör mig gruvligt.Jag har fått outstanding service på Cykelcity, men det kanske skiljer lite beroende på vilken personal som man råkar få. Fast det kanske inte är rätt butik om det är MTB-grejer som man söker då de fokuserar mer på LVG/gravel?