Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Då behöver du nog mer "spännande" piller som inte säljs över diskJag har ju överlevt hittills iaf så... men man kanske skulle kunna bli lite piggare o snabba på återhämtningen efter träning lite, vad vet jag.
Ja dom där har jag inte testat änDå behöver du nog mer "spännande" piller som inte säljs över disk
Eller det kanske rent av behövs
![]()
Trolls gonna trollLite tramsigt med alla dessa alternativa "vegankött" som finns kan jag personligen tycka. Trodde man var vegan eller vegetarian för att man gillar smaken av fräscha eller förädlade grönsaker, nötter och baljväxter i alla former. Är själv visserligen även kött och fiskätare, men skulle ändå tycka livet vore torftigt utan de dedikerade köttfria dagarna med helt vegetarisk mat.
Förstår inte riktigt problemet. Förut fanns det knappt några vegetariska halvfabrikat att köpa. Nu finns det massor och dessutom kan du ju fortfarande laga alla rätter som du tidigare kunde laga.Jag håller till stor del med dig, jag som har varit vegetarian hela livet och inte gillar "köttsmaken" blir ibland lita less på att allt ska smaka, se ut och lukta som kött. Detta gör ju till slut att det inte kommer finnas helt vanliga "vegetariska" rätter kvar utan bara en massa köttsubstitut
"Tack för din medverkan, var god lägg på luren."Trolls gonna troll
Du dyker in i en tråd med ett rätt tydligt och specifikt ämne. Avviker från det och ifrågasätter på en nivå som ungefär motsvarar "Varför ber du om köpråd för en landsvägscykel? Det är ju såååå tråkigt att cykla landsväg." Sen blir du upprörd över att bli ifrågasatt?Varför krångla till det, banan är underskattat.
Tack och hej leverpastej, det här blev mitt sista inlägg på Happy. Allt har sin tid.
Ajö.
Beställt plenny, tänkte beställa huel men kom av mig…Testat både Huel, Plenny, meta och ComFoo senaste tre åren. Tycker Huel's håller mättnaden bäst, plenny har alltid varit billigast när det krisat med pengarna och ComFoo är dyrt men rena rama lyxen. Ångrar lite att jag prövade för lider lite varje gång jag dricker någon av de andra nuförtiden. Saknar dock deras Hallonsmak som inte varit i lager på ett tag.
OP när jag var yngre brukade jag mix havregryn med proteinpulver och ha med mig på roadtrips, seden var det bara att blanda i lite vatten så var maten färdig :D
Tips på bästa proportionerna havregryn/proteinpulver/vatten? ?Testat både Huel, Plenny, meta och ComFoo senaste tre åren. Tycker Huel's håller mättnaden bäst, plenny har alltid varit billigast när det krisat med pengarna och ComFoo är dyrt men rena rama lyxen. Ångrar lite att jag prövade för lider lite varje gång jag dricker någon av de andra nuförtiden. Saknar dock deras Hallonsmak som inte varit i lager på ett tag.
OP när jag var yngre brukade jag mix havregryn med proteinpulver och ha med mig på roadtrips, seden var det bara att blanda i lite vatten så var maten färdig :D
Jag har på ComFoo(ref5977667), Huel och JimmyJoyBeställt plenny, tänkte beställa huel men kom av mig…
Har ni några referals så lägg upp dom här så kan väl alla spara en slant. Inget mig emot iaf.
Tyckte bästa mixen blev 2-1Tips på bästa proportionerna havregryn/proteinpulver/vatten? ?
fuskkoden är: 232 kr/kg för 75 % havre och 25 % ärtproteinisolat?Nån som har en huel-kod till mig?
Ja? Lunch på stan är väldigt mycket mer pengar för durumvete och ljumna grönsaker i för mycket olja.fuskkoden är: 232 kr/kg för 75 % havre och 25 % ärtproteinisolat?
du får köpa hur dyrt havremjöl och ärtproteinisolat du vill. men om en är en sån som letar rabatter på havremjöl och ärtproteinisolat så skulle jag bara köpa storpack av havremjöl och ärtproteinisolat och blanda ihop.Ja? Lunch på stan är väldigt mycket mer pengar för durumvete och ljumna grönsaker i för mycket olja.
Ersätter för min del inte en vällagad matlåda utan att jag inte hinner äta lunch alls :)
Jag har ingen kod tyvärr
Fascinerande hur väl det fungerar som nödlunch, blir inte mätt men slutar vara hungrig och blir inte hungrig särskilt snabbt heller.
Ja det är en klart intressant känsla av intehungrigmenintemätt som infinner sig.Fascinerande hur väl det fungerar som nödlunch, blir inte mätt men slutar vara hungrig och blir inte hungrig särskilt snabbt heller.
Det är det för mig oavsett vad jag äter till lunch #evigtonåringDet mättar ett tag men 12 till 17 är tufft i alla fall 1h.
Jo, men lite värre än med en riktig lunch är det nog, men så ska jag ner i vikt, klart jag är hungrig.Det är det för mig oavsett vad jag äter till lunch #evigtonåring
Kollade comfy efter att ha läst här. 2.3g sockerarter. Tror det ligger nära huel men comfy har mer av kalori från kolhydrat totalt verkar det som.Det är typ så jag använder det, istället för lunch speciellt om jag annars äter själv. Om jag tränar på lunchen behöver jag komplettera med ngt annat.
Comfoo är snäppet godare men det är för att det innehåller socker istället för fusksocker tror jag.
ja, ser ut att vara bra drag i den. 66% från protein. (om sammanställningen stämmer)Jag tyckte Huel var värdelöst jämfört med Body Sience när det kom till mättnadskänsla.
Sk1tveganaky snabbnudlar Hahaha hade jag ätit något sådant bland vegan folket i Falköping hade jag både blivit Flådd &Lynchad Hahaha OmGNu sitter jag här och slurpar i mig ett paket snabbnudlar igen. En kort lucka mellanlandning mellan jobb och cykeltur. Varken orkar eller hinner riktigt fixa något vettigare utan brukar bli nudlar, nåt vitt fluffigt bröd som råkar finnas över på jobbet och i bästa fall en näve jordnötter eller två. Det känns som onödigt mycket tomma kalorier, dessutom inte så mättande i längden. Nån form av måltidsersättning borde väl vara bättre både ur näringssynpunkt och med lite mer balanserat innehåll för att hålla sig mätt en liten stund. Dessutom praktiskt att ha stående både hemma och på jobbet.
Syftet är alltså inte att ersätta några fullständiga måltider utan bara förbättra kvaliteten på mellamålen.
Men vilken då? Tänkte mig kanske primärt shake eftersom det går lätt att göra olika mycket av.
Vegansk
Tillräckligt vettig sammansättning (dvs inte massa socker)
Gärna ge lite mättnadskänsla
Ja, jag har förstått att man ska skilja på complete meal och ersättning som i "very low cal". Beroende på hur man räknar så kvalar kanske inte body science in. I tabellen så har jag räknat på näring per 400Kcal men ser nu att en portion är 110Kcal.Jag har faktiskt bara kört med Huel black. Äter inte kött så jag tänkte att extra protein är bra.
Sen är det kanske lite olika produkter, Body Science verkar vara mera utpräglat bantningspulver mer än fullvärdigt när det kommer till övrigt näringsinnehåll?
Kostar RTD bara 17 spänn på Costco? Minst 50 på Ica.