Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fjolligt!Bodö/Glimt 2-0 i paus mot City!![]()
3-1 till slut. Kul för Haaland att få hälsa på hemma i Norge.Bodö/Glimt 2-0 i paus mot City!![]()
Pep såg allt annat än nöjd ut.3-1 till slut. Kul för Haaland att få hälsa på hemma i Norge.
Fjolligt!Glory glory Man United!!!
Stabil seger mot Arsenal ikväll.![]()
![]()
Nä, Stabilt!Fjolligt!
Bodö/Glimt följer upp med att slå Atletico Madrid och är vidare i CL. Grymt!3-1 till slut. Kul för Haaland att få hälsa på hemma i Norge.
Läggdags redan?
Hur blev det nu med det? Men som AIK-fan är du väl van att ta ut segrar i förskott, annars får du knappt nånsin fira segrar.Och City kryssar mot Spurs! hihihi.![]()
Vad blev det med det då?Hur blev det nu med det?
Gnagare finns överallt!Kaka söker maka, lika söker lika, lika barn leka bäst osv...
![]()
Gnagare fick sällskap av gnagare – plan fick vända
”Gnaget” ska spela träningsmatch i Marbella. Men bland supportrarna på planet ner hade ytterligare en gnagare tagit sig ombord. Och planet tvingades vända.www.aftonbladet.se
"När Hammarby börjar sjunga så hörs det." + " Det är tungt att vara Djurgårdsfans".Jotub börjar lära sig mitt flöde, minns matchen som igår när pöbeln sprang ut och började hetsa.
Välkommen.Det är ju mest fjollor som skriver i tråden, så…
Trupp och tränare är underordnat. Cupen är cupen...Det blev ingen tredje....
0-2 mot Västerås i cupen.![]()
Fast jag börjar redan bli orolig för säsongen...Trupp och tränare är underordnat. Cupen är cupen...
Det säger nog mer om dig själv!För övrigt anser jag att trådens namn Fjollboll är mycket passande!
Mer?Det säger nog mer om dig själv!![]()
Mycket mer!
Ett välkänt mönster. Man brukar få hopp om cupen som vänds i oro.Fast jag börjar redan bli orolig för säsongen...![]()
Det dom gör är otroligt roligt, nästan lika roligt som GAIS!!!Bodö/Glimt, grymt bra jobbat av dom!
Slår ut suveräna Serie A ledarna Inter.