Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vi måste inleda en blockad av ICA.Åt en sir william semla igår från ica , om det nu räknas som semla. Men den var riktigt god , var över förväntan.
Lånad bild från Ica.
Visa bilaga 813189
Ser lite ranglig och inte helt lättäten ut.
Helt nuts som man säger over there...
Nötter med semla som tilltugg?
Är det tröstätande?Två söndagar i rad jag loggat en semla nu![]()
Absolut!Är det tröstätande?
I så fall kanske du behöver äta fler semlor.
Eller vad säger @Manurhin2 ?Visa bilaga 813437
Tror du kan vara ngt på spåret härDjugårdens målvakt s.a. han fyller upp målet lite bättre?
Visa bilaga 813451
Har man så grava vanföreställningar som den som uttrycks i mening 1 så förklarar det resten av inlägget väl.Frölunda är bäst (alltid).
Semlor är äckliga (alltid).
När ska ni ungar fatta vad som gäller?
Fixade typo.Nu är det hyfsat nära, 17 februari smällfeter det! =)
Beklagar. Nya tag imorgon.
Ja, fy tusan för folk som har det traditionellt och äkta när de inte äter bakverken. Det är verkligen bortkastat.Jag tycker inte det är roligt när man förändrar traditioner. Utan jag tycker att man ska försöka hålla det så traditionellt och äkta och riktigt som möjligt, framförallt ”när” man äter bakverken, säger Edward Blom.
Om vi alla gjort som våra förfäder hade vi alla levt på stenåldern.Jag tycker inte det är roligt när man förändrar traditioner. Utan jag tycker att man ska försöka hålla det så traditionellt och äkta och riktigt som möjligt, framförallt ”när” man äter bakverken, säger Edward Blom.
Intressant hur skippandet av traditioner fört evolutionen framåt, jag har svårt att se en koppling.Om vi alla gjort som våra förfäder hade vi alla levt på stenåldern.
Det är väl i och för sig länge sedan Blom blev obsolet.
Även utvecklade varelser kan leva i förtryckande strukturer.Intressant hur skippandet av traditioner fört evolutionen framåt, jag har svårt att se en koppling.
Huruvida du anser ngn vara obsolet hindrar inte personer att ha en åsikt, det känns inte helt ok.
Vissa tycker om tradition, många länder håller hårt på dessa med festivaler, karnevaler mm. Jag har svårt att förstå varför kräftpremiär, fettisdagen mm måste undermineras så pass att det ska bli något nytt koolt att frossa i![]()
Tack, 0 i dag med. =)Beklagar. Nya tag imorgon.![]()
Kanske har något med att jag bor i närheten och inte rapporterar all konsumtion här i tråden?Det var nära i söndags, men Siljans konditori i Rättvik hade SLUT på semlor redan kl 14 på eftermiddagen?! Hur fan är det möjligt?! En stor skandal![]()
Om något är skandal är det väl detta.(...) rapporterar all konsumtion här i tråden?
Köper enbart fotklippta semlor,
Blom är väl bra. Men när chefen bjuder på vaniljkrämssemla (från BEA) tackar man ändå och tar emot hungrig som man är. Hade dock aldrig valt den modellen själv.
Känns som Lanzarote skulle kunna vara ett bra ställe för den som vill undvika att falla i semlefällan.Anlände till Lanzarote i måndags och fick syn på min nakna kropp i en helkroppsspegel i starkt solljus. Har aldrig sett en sån ful människa förr. Det blir fan inga fler semlor här inte!!!