Mr Bottecchia
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Tidig helg den här veckan.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det lunchölen, ser trevlig ut.After trainerVisa bilaga 814613
Teku-Ölglas-kharma. Rätt många här med tråkigare ölglas.Gillar dock inte humlejuice.
Teku-Ölglas-kharma. Rätt många här med tråkigare ölglas.Gillar dock inte humlejuice.
Favoritglas sedan ett par år till baka.Teku-Ölglas-kharma. Rätt många här med tråkigare ölglas.Gillar dock inte humlejuice.
Förra helgen provade jag först en färsk och sedan en köpt i slutet av 2023 för att se hur lagringen påverkar.
Jag har 4 st kvar sedan jag rensade hyllan hos min lokala handlare
Köpte två för helgen, inte min favorit.
Tror jag har två eller tre kvar, med tanke på kapsylerna så kanske det är dags att göra slut på dom?
Hur har den utvecklats? Köpte en låda 2021 med hopp om att lagra några, men som misslyckdes.
Själv tycker jag den fortfarande lite "skarp" i smakerna, trodde den skulle mjuka till sig mer.Hur har den utvecklats? Köpte en låda 2021 med hopp om att lagra några, men som misslyckdes.
Har de problem med kapsylen? Tyckte den såg okej ut.Tror jag har två eller tre kvar, med tanke på kapsylerna så kanske det är dags att göra slut på dom?
Med reservation för att jag inte direkt är någon finsmakare och inte vet riktigt hur länge jag råkat lagra den (tror på 1-2 år?): jag tycker den har "mjuknat" bra.Hur har den utvecklats? Köpte en låda 2021 med hopp om att lagra några, men som misslyckdes.
Det var utförsäljning av den för precis ett år sedan, så köpte du då så vet du. Ryktet då sade förvisso att flaskorna var tappade 2021.Har de problem med kapsylen? Tyckte den såg okej ut.
Med reservation för att jag inte direkt är någon finsmakare och inte vet riktigt hur länge jag råkat lagra den (tror på 1-2 år?): jag tycker den har "mjuknat" bra.
4,5 / 5"Fullt drickbar."
Det var utförsäljning av den för precis ett år sedan, så köpte du då så vet du. Ryktet då sade förvisso att flaskorna var tappade 2021.
Alla mina har varit bubbliga i plasten som sitter i kapsylen, den i dag var missfärgad, kan ju vara från ölen iofs.Har de problem med kapsylen? Tyckte den såg okej ut.
Mmmmmmalzig....
..och dags att beställa en ny är det också.Inte en susning. Men lagom kall är den.
Visa bilaga 815685