Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du dansar inte line dance hör jag.’kroka arm’
Men för i h..e, skärp er, samarbeta heter det. Era klämkäcka hj..ar
Men - så 100 är 10 gånger mindre än 1000? Låter jättekonstigt i mina öron!
Nej, verkligen inte!Du dansar inte line dance hör jag.
Mest nyfiken vad de "maskade" orden ska vara, det första kan jag lista ut men det andra får jag inte ihop.’kroka arm’
Hjalmar?Mest nyfiken vad de "maskade" orden ska vara, det första kan jag lista ut men det andra får jag inte ihop.
Mest nyfiken vad de "maskade" orden ska vara, det första kan jag lista ut men det andra får jag inte ihop.
Tänkte också det men "Era klämkäcka hjältar" känns inte riktigt som det flyger.hjältar?
Det beror på vad variabeln x står för. Ser konstigt ut förresten, 10x.Visa bilaga 818350
Hur räknar man ut 10 gånger billigare?
Eller, "ta oss igenom..." vad det nu var för match/tävling.Sportreportrar som frågar "Vad tar du med dig från ***?"
Tänkte också det men "Era klämkäcka hjältar" känns inte riktigt som det flyger.
Kan verb vara superlativ?Hatar
-är ett superlativ om vilket jag inte tycker.
"Tio gånger så billigt" i stället för "tio gånger billigare"? Rent grammatiskt och idiomatiskt skulle jag säga att båda fungerar lika bra på svenska (och betyder samma sak).Jag vet inte hur man säger det på ett korrekt sätt på svenska. På nederländska säger man: "tien keer zo goedkoop", inte "tien keer goedkoper" som skrevs här (även om några säger det).
Om det är enda rimliga tolkningen så kan reklamen utnämnas till årets sämsta alla kategorier.Den enda rimliga tolkning är att skillnaden mellan privat och folktandvård ökat 10 ggr.
Exempel:
Om privat tandläkare kostat 1000 och folktandvården 990 så var folktandvården 10 kr billigare. 10 x 10 = 100 kr billigare-> nu kostar folktandvården 900
För övrigt finns det en undre åldersgräns (kunde man visserligen kanske gissa av bilden) och en begränsning till vissa behandlingar.Om det är enda rimliga tolkningen så kan reklamen utnämnas till årets sämsta alla kategorier.
Har noll och intet med privat eller folktandvård att göra. Priserna är exakt de samma hos båda. Satta av staten precis som på det gamla goda 80-talet. (Fast denna gången var SD med och styrde)
Ser du väl.Kan verb vara superlativ?
Korollarium: Allt som någon någonsin hävdat är sant är också sant?Ser du väl.
Det har varit en resa att komma till denna högkonjunktur för resor!...glömde ju den värsta av alla... "resa".
Någon har sjungit en sång på mello eller åkt ut i trestegskvalet på inomhus-em och ska i intervjun förklara hur deras "resa" varit. För 15 år sen pratade ingen om nämnda resor, nu står dom en upp i halsen.
På samma tema: bubbla; hon går in i sin bubbla....glömde ju den värsta av alla... "resa".
Någon har sjungit en sång på mello eller åkt ut i trestegskvalet på inomhus-em och ska i intervjun förklara hur deras "resa" varit. För 15 år sen pratade ingen om nämnda resor, nu står dom en upp i halsen.
...glömde ju den värsta av alla... "resa".
Visst var du ordningsman i skolan?Korollarium: Allt som någon någonsin hävdat är sant är också sant?
Fiaskogissning!Visst var du ordningsman i skolan?![]()
Cheferna på mitt jobb har börjat säga "kollaborera", "kollaborativt arbetssätt" - jag gillar det inte. Får mig att tänka på "kollaboratörer" som samarbetar med fienden.
De vill väl vara tydliga med vilken köttras det är?Kan tycka att både "benfri köttlåda" och "limousin" är lite konstiga ord för vad jag hade kallat "ko".
Visa bilaga 818604
Eftersom det är ett cykelforum så måste det stå någonting om "hjul...ar"’kroka arm’