[Byggtråd] Att hålla på sina Principer

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 77490
  • Start datum Start datum
Detta. Paketerbjudande från Dressman.

(Namnet är iofs mer progressivt än man kan förvänta sig av målgruppen: Klänning-man.)
Tja, Dressmann är ju i alla fall tyskt. 😉

Låt mig förtydliga mina ståndpunkter i detta brännande ämne: Sadel och styrlinda i samma färg är ok, men matchar de i både textur, ton och glans är det ett faux-pas.

Slappna nu av, sjunk tillbaka i kontorsstolen och minns den, rösten. Låt den vagga er till sömns. Njut av tryggheten i:

”Direkt till alla män!”
”Blue jeans. Black jeans. Coloured jeans. Nu alla McGordon-jeans: 299 kronor.”
”Grattis Avesta! Nu öppnar Dressmann i gallerian.”

Senast ändrad:
Något uppdaterad.
IMG_0944.webp

Har fallit till föga och beställt nya dekaler - det var kul ett tag med det helsvarta men jag tål inte riktigt att det forfarande syns var dekalerna har suttit. Den eloxerade ytan på rören har blekts.

Återkommer med bilder på mitt misslyckade klistrande.

IMG_0950.webp

Har fallit till föga och beställt nya dekaler - det var kul ett tag med det helsvarta men jag tål inte riktigt att det forfarande syns var dekalerna har suttit. Den eloxerade ytan på rören har blekts.

Återkommer med bilder på mitt misslyckade klistrande.

Visa bilaga 820722
Du skulle ju köpt CAAD10 dekaler ju! Bara för att göra Cannondaletalibanerna upprörda

Du skulle ju köpt CAAD10 dekaler ju! Bara för att göra Cannondaletalibanerna upprörda
Ja, en kopia! Det är precis i TS smak.

OnT: Och sorry för det jag skrev ovan direkt. :-) Jag tror dekaler blir ett lyft. Helt enfärgad ramar, även om det är smakfutunna rör, blir för avskalat/tråkigt i längden imho. Du behöver ju inte använda hela dekalarket.

Tillbaka
Topp