Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Brorsans femåriga son älskar Volbeat men enbart vissa enskilda låtar, sätter man på en annan låt eller grupp blir det gnäll. Får se hur jag smart kan leda honom in på annat, som fadder har man ju ett ansvar.Elvis Presley + Anthrax = VOLBEAT![]()
På Lonesome rider sjunger ju Sarah Blackwood, som innan Walk off the Earth sjöng i The Creepshow, de har åtminstone en video som kanske kan krypa in i själen på en 5åringBrorsans femåriga son älskar Volbeat men enbart vissa enskilda låtar, sätter man på en annan låt eller grupp blir det gnäll. Får se hur jag smart kan leda honom in på annat, som fadder har man ju ett ansvar.![]()
Man fattar ju varför...
Du menar att jag bara lyssnar på populär mainstreammusik?Man fattar ju varför...
Diskvalificerad för den tråden nu:Eller att det passar bättre i den här tråden.
[OT] Vad lyssnar du på för ovanlig musik just nu? Rekommendationer i första inlägget.
Men lyssningarna kanske exploderar nu när den promotas här.
är det en riktig grupp eller AI skräp?
Ingen aning. Var inte speciellt kul heller. Var bara lite fascinerad av att jag dök på en låt med noll spelningar.är det en riktig grupp eller AI skräp?
Det finns väl folk som försöker tjäna stålar på att spruta ut AI "musik" i olika kanaler
Konceptet kanske inte är helautomatiserat men nära på?
Innan youtube med flera aktörer lyckas styra upp detta med AI lär det hända igen.Ingen aning. Var inte speciellt kul heller. Var bara lite fascinerad av att jag dök på en låt med noll spelningar.