[ot] Fjollboll...

[ot] Fjollboll...
Om du lär dig använda skiljetecken och att stava skulle du framstå som en smula mer intelligent.
😀
Just nu framstår du snarare som det motsatta.
Det har inget med intelligens att göra om det är det du tror .
Och tror du det så är du helt fel ute så bör du nog läsa på vad intelligens är för något men hejar man på Bajen så säger det allt.

[ot] Fjollboll...
Det har inget med intelligens att göra om det är det du tror .
Och tror du det så är du helt fel ute så bör du nog läsa på vad intelligens är för något men hejar man på Bajen så säger det allt.
Det är därför jag inte skrev att det beror på intelligens, jag skrev att du skulle framstå som lite mer intelligent.
😀
Jaja, nog i denna debatt.
Nu ska det bli spännande att se vad Dannes clowner lyckas hitta på idag.

[ot] Fjollboll...
Hammarby är ju en av storfavoriterna i årets Allsvenska, och efter gårdagens succépremiär så blir de väl ännu mer favorittippade. Men givetvis kommer inte Bajen att vinna Allsvenskan eftersom de i grunden är ett charmigt loser-lag. Kan man spela MOT serieseger för Hammarby på någon spelsajt? Jag tänker att man borde kunna få typ 1,50 ggr pengarna på det nu när de är så uppskrivna, vilket vore enkla pengar. Men finns det ett sådant spel någonstans? 🙂

[ot] Fjollboll...
Hammarby är ju en av storfavoriterna i årets Allsvenska, och efter gårdagens succépremiär så blir de väl ännu mer favorittippade. Men givetvis kommer inte Bajen att vinna Allsvenskan eftersom de i grunden är ett charmigt loser-lag. Kan man spela MOT serieseger för Hammarby på någon spelsajt? Jag tänker att man borde kunna få typ 1,50 ggr pengarna på det nu när de är så uppskrivna, vilket vore enkla pengar. Men finns det ett sådant spel någonstans? 🙂
Nästa år, då jävlar.

[ot] Fjollboll...
Den här passar bra efter den stora succe'n i helgen!

För övrigt en låt jag verkligen sympatiserar med. På alla vis.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp