Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Okänt märke på racer, är det någon som lyckas lista ut vilket märke det är?
Cykeln är ju i tricolore så skulle gissa italienskt.![]()
Säljaren säljer även denna...![]()
Får ingen luft!Säljaren säljer även denna...
![]()
Crescent landsvägscykel 28" unisex ramstorlek L | Blocket
Crescent landsvägscykel för unisex med ramstorlek L och 28" hjul (700c). Utrustad med pedaler och kedjeskydd. Passar för pendling och träning på väg för förarewww.blocket.se
Alruram med stålgaffel?fatbike som mosats ihop för att passa smalare nav?
Visa bilaga 821849
Ju fler gånger man kollar desto värre blir det!fatbike som mosats ihop för att passa smalare nav?
Visa bilaga 821849
Svårt att inte klicka.. well played av annonsören.
Svårt att inte klicka.. well played av annonsören.
För en mille?Tror dock att autocorrect vara i spel och annonsören försökte att skriva bromskit.
Äsch lite bullshit har vi väl alla i lådorna. Lägg en slant på något unikt istället. Komplett med skrapmärken direkt från fabriken.
Känner igen det men då har det varit cyklar med limpa.Jag är ingen expert på Crescent, men ska överröret verkligen se ut såhär?
![]()
Crescent Världsmästarcykeln - Vintage Racer
Pris: 3900 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Racer- & landsvägscyklar på Tradera.www.tradera.com
KTM för 24k…![]()
Ktm Ultra Force 27.5 Storlek L Perfekt skick Som ny!
Pris: 24000 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Mountainbikes på Tradera.www.tradera.com
"Hjulstorlek 27,5 vilket är bra hjulstorlek enligt min ödmjuka åsikt och sällsynt att hitta nu för tiden."KTM för 24k…![]()
Ktm Ultra Force 27.5 Storlek L Perfekt skick Som ny!
Pris: 24000 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Mountainbikes på Tradera.www.tradera.com
En nolla för mycket, bara att maila och påpekaLycka till!
![]()
Fixie/single speed built - Best components in the world | Blocket
Selling this beautiful bicycle with only the best you can get for every single component. The frame is an original Pista - Tommy Brick, hand-painted, from 196www.blocket.se
”Best components” och så har den inte ens någon växelgrupp!Lycka till!
![]()
Fixie/single speed built - Best components in the world | Blocket
Selling this beautiful bicycle with only the best you can get for every single component. The frame is an original Pista - Tommy Brick, hand-painted, from 196www.blocket.se
vad kan det vara för årtal på dessa? har en gammal 90-tals s-works som vore rolig att få lite mer original då den användes mycket nog att framhjulets fälg bromsades igenom...![]()
Säljes: Retro värstinghjul!
Kan inte förstå att jag gör detta men. Säljer av ett hjulpar ”värsting” retro! Shappyride.se
Om det är för bra för att vara sant...?![]()
Jag är helt övertygad om att om du ställer frågan till annonsören kommer du få ett utförligt och initierat svar.vad kan det vara för årtal på dessa? har en gammal 90-tals s-works som vore rolig att få lite mer original då den användes mycket nog att framhjulets fälg bromsades igenom...
Vill minnas att Anton varit uppe i denna tråden ett flertal gånger.
"Känd av Happy."Vill minnas att Anton varit uppe i denna tråden ett flertal gånger.
Är det verkligen sålda varor? Låter otroligt med tanke på hur annonserna brukar vara konstruerade.Han har sålt mycket prylar.
Visa bilaga 825052
Han cirka 5 aktiva annonser just nu så jag antar att det är sålda varor . Så han verkar ju få grejerna sålda trots alltÄr det verkligen sålda varor? Låter otroligt med tanke på hur annonserna brukar vara konstruerade.
Hoppas köparna förstår vad de köper bara.Han cirka 5 aktiva annonser just nu så jag antar att det är sålda varor . Så han verkar ju få grejerna sålda trots allt![]()
Det känns iofs som om han först köper produkterna. Men ja. Oskönt deluxAnton kör väl bara dropshipping egentligen. Är det tillåtet?