Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller. Skyller på att jag inte hinner raka benen och inte vill skämma ut Sverige med att ställa upp med orakade ben.Känner sympati för WvA som liksom jag har fått en armbågsskada. Likt honom kommer inte jag heller att kunna cykla Tour de France i sommar.![]()
Fråga Rissveds!man cyklar väl inte med armbågen? #5
Va? Har de inte ringt än? Jag är chockad!Själv sitter jag här helt frisk och bara väntar på att bli rekryterad till Visma!
Har för min del hela tiden varit grundhypotesen att det kommer att vara ytterst lite spänning om totalsegern på touren i år.Kollade på sammandraget från tour de suisse etapp ett. Skall Pogacar bara döda allt på Tour de France nu?
Du har väl rätt, men efter Girot hade jag en liten förhoppning att Jonas skulle kunna pricka formtoppen rätt och ge Tadej en match.Har för min del hela tiden varit grundhypotesen att det kommer att vara ytterst lite spänning om totalsegern på touren i år.
Hoppas kan man ju, men jag skulle bli förvånad om han blir bättre än mkt klar tvåa.Du har väl rätt, men efter Girot hade jag en liten förhoppning att Jonas skulle kunna pricka formtoppen rätt och ge Tadej en match.
Har man Eurosport linje-tv räcker det gott för TdF.Tänkte se touren för första gången. Är det HBO Max med sportpaketet som gäller eller finns alternativ?
Om man är hemma vid sin tv, under sändningen ja. Men det är det inte alla som kan eller väljer att vara. (Plus reklam och avsaknad av möjlighet att välja kommentatorer.)Har man Eurosport linje-tv räcker det gott för TdF.
Håller med. Jag har via Tele2 Play även tillgång till sändningarna i efterhand, men ytterst sällan jag nyttjar det. Har jag inte sett det direkt, känns det inte värt att se. Sport ska ses i direktsändning.Har man Eurosport linje-tv räcker det gott för TdF.
Dom flesta operatörer har väl en app numera där man kan streama kanalerna och ta ikapp program man missat?Om man är hemma vid sin tv, under sändningen ja. Men det är det inte alla som kan eller väljer att vara. (Plus reklam och avsaknad av möjlighet att välja kommentatorer.)
(Sett det mesta av TdF på Eurosport linjärt mellan 1994 och 2019, så jag vet vad jag vant mig vid att gilla och inte.)
Min erfarenhet av den tv-leverantör jag har (Tele2) är att allt (särkilt inte sport) inte går att se on-demand i efterhand, och det är definitivt inte reklamfritt. Men att det öht finns en app är ett steg framåt jämfört med för säg 5 år sedan.Dom flesta operatörer har väl en app numera där man kan streama kanalerna och ta ikapp program man missat?
Dessa är planerade att köra Österrike runt så de är nog mindre sannolika:Vem tror ni får sista platsen i UAE?
Jag kör Telenors app. Annan familjemedlem som har dom för TV så fick jag inlogg bara. Det funkar helt okej till Chromecast men det finns inget sätt att höja eller sänka, så det är antingen jättetyst eller normal volym.. man får chansa lite.Min erfarenhet av den tv-leverantör jag har (Tele2) är att allt (särkilt inte sport) inte går att se on-demand i efterhand, och det är definitivt inte reklamfritt. Men att det öht finns en app är ett steg framåt jämfört med för säg 5 år sedan.
Varför har Luca inte XRG som sponsor?
Ser ut att vara utvecklingslagets tröja, och han tillhörde det i början av året.Varför har Luca inte XRG som sponsor?
Jag gissar på någon i trion Grossschartner, Sivakov och Vermaerke
Hämtade bilderna (skrämklipp) från Firstcycling.com hemsida. Vet inte hur ofta de uppdaterar bildernaVarför har Luca inte XRG som sponsor?
Hur är statusen på Almeida? Det kanske avvaktar till sista minuten om de ev kan få med honom.
I min värld är Pogi solklar favorit och Vingegaard nästan lika solklar favorit till att bli tvåa. Så jag är inte säker på att det räcker med att Pogi tvingas bryta för att det ska bli jämnt om totalsegern.Jag tror att han fortf inte är redo. Han har ju sagt tidigare att han inte startar om han inte är 100%. Men de kanske är därför de fortf har en plats över. De behöver väl inte chansa med han när de har Del Toro.
Sen blir väl taktiken som tidigare.
Pogi tar gult tidigt, låter Visma hålla farten o när de är dags så drar Pogi.
Men om Pogi kraschar eller bli sjuk. Vilken strategi kommer de ha då?
För Visma o Jonas (inkl Jorgensen) kan nog cykla taktiskt o ta Del Toro
Jag har också Tele2 och det verkar som att det skiljer sig mellan både kanaler och olika program huruvida det går att se i efterhand (och hur fritt det är att spola fram och tillbaka under pågående sändning, TV4 brukar vara restriktivt vad gäller det). Men för just Eurosport och cykelsändningar är min bild att det har funkat bra att se i efterhand, både via TV-boxen eller via appen. Rätt soft att se ikapp på kvällen och spola fram till bergen ibland.Min erfarenhet av den tv-leverantör jag har (Tele2) är att allt (särkilt inte sport) inte går att se on-demand i efterhand, och det är definitivt inte reklamfritt. Men att det öht finns en app är ett steg framåt jämfört med för säg 5 år sedan.
Borde inte Lipo vara den de kör för när Remco tappat?Undra om det inte slutar med att Bora får köra för Hindley igen
Den bortglömde GC-åkaren. Som har lika många GT-totalsegrar som Evenepoel, och bättre GT-meriter än honom utöver det. Han skulle kunna ha skäl vara lite bitter
Jo. Men jag tänkte ett steg till, när även Lipo tappatBorde inte Lipo vara den de kör för när Remco tappat?