Blockettråden 2

Blockettråden 2
Vet inte vad som är värst men, har en kategori som ligger ganska högt på listan. Cyklister som hävdar att deras cyklar är i toppskick och att det bara är att ge sig ut. När man kommer dit så inser man, borde ha tagit med däck och slang. Bromsklossarna är typ slut, kedjan har totalt beckat ihop och protesterar vilt när man ska få den att rör på sig.
Har inget emot en tio år gammal cykel. Men att betala närmare nypriset för något man behöver lägga ut ett par tusenlappar på, då kan jag lika gärna ta smällen och köpa en ny med alla garantier etc.
Håller med . Vissa lever i en fantasi värld bara ignorera å gå vidare ifrån dom .
 
Blockettråden 2
Det här tyckte jag var kul, men kanske säger mer om min dag än om annonsen 🙈

1782312843552.webp
 
Blockettråden 2
Det här tyckte jag var kul, men kanske säger mer om min dag än om annonsen 🙈

Visa bilaga 837654
Tar ett tag att testa alla möjliga set-ups ändå 🤣…i övrigt borde väl säljaren ha kudos för ovanligt sansad prissättning av flera extremt fina/dyra cyklar, j f r med vad som ofta är fallet med de som hamnar i den här tråden!
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp